bazarnews

کد خبر: ۹۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۸
در پی زلزله روز گذشته در هرمزگان، مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که خسارتی به زیرساخت‌ها و تجهیزات بندری وارد نشده است و تنها وقفه کوتاه مدتی در عملیات بندری به وجود آمد.

به گزارش ایسنا، بعد از ظهر دیروز دو زلزله با بزرگای بیشتر از ۶ ریشتر در هرمزگان به ثبت رسید که اولین زمین‌لرزه در ساعت ۱۵:۳۷ دیروز (یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه) و دومی یک دقیقه بعد از آن رخ داد. تا اینجا بر اساس آمارها و گزارش‌های رسمی منتشر شده گرچه خساراتی به ابنیه و ساختمان‌ها در این استان وارد شده اما آسیب جدی تا کنون گزارش نشده است و تا کنون ۱۱ نفر مصدوم به اورژانس مراجعه کرده‌اند.

روانبخش بهزادیان –مدیر کل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی- در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این زلزله به زیرساخت‌های بندری آسیب و خسارتی وارد کرده است یا خیر؟ اظهار کرد: تا کنون گزارشی درباره خسارت و آسیب در حوزه بندری استان هرمزگان نداشته‌ایم و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی درباره روند اجرای عملیات بندری در هرمزگان در روز گذشته اینگونه توضیح داد که در هنگام زلزله توقف کوتاهی در انجام عملیات بندری و تخلیه و بارگیری داشتیم اما این وقفه به سرعت به پایان رسید و دوباره عملیات بندری از سر گرفته شد.

ایسنا/

برچسب ها: وقفه ، زلزله ، بندر ، هرمزگان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: