bazarnews

کد خبر: ۹۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
عین اللهی گفت: حدود ۸۴ درصد جمعیت هدف یک دُز واکسن کرونا و ۶۸ درصد هم دو دُز این واکسن را تزریق کردند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان، آموزش و پزشکی در مراسم هفته بسیج  و تجلیل از بسیجان نمونه مدافع سلامت گفت: هفته بسیج یادآور حماسه دفاع مقدس است که باید به صورت مکرر افتخاراتی که از سالهای گذشته در کشور داشتیم را برای نسل جوان ارائه دهیم زیرا آنها باید بدانند در تاریخ کشور ما چه گذشته است .به گزارش بازارنیوز: بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان، آموزش و پزشکی در مراسم هفته بسیج و تجلیل از بسیجان نمونه مدافع سلامت گفت: هفته بسیج یادآور حماسه دفاع مقدس است که باید به صورت مکرر افتخاراتی که از سال‌های گذشته در کشور داشتیم را برای نسل جوان ارائه دهیم، زیرا آن‌ها باید بدانند در تاریخ کشور ما چه گذشته است.
کار‌های بسیاری علاوه بر فعالیت‌های بسیجی در دوران ۸ سال دفاع مقدس انجام شده است، اما گروه پزشکی نه تنها در دفاع مقدس بلکه کشور ما در جهان بی نظیر بوده است. ما باید جایگاه شهدای پزشکی را بالا شمرده و هر سال باید سرگذشت این افراد را به جوانان آینده تدریس کنیم.

عین اللهی با بیان اینکه همه پایگاه‌های بسیج در بحث واکسیناسیون پای کار آمدند، تاکید کرد: در واقع مردم بعد از دوران دفاع مقدس بار دیگر به کمک دولت آمدند و در این پایگاه‌ها نیرو‌های بسیجی و مردمی حضور دارند.

/اقتصاد آنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: