bazarnews

کد خبر: ۹۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
بسیاری از افراد هنگام شانه زدن مو مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که باعث بروز انواع مشکلات مو هستند. با شانه کردن اصولی، سلامت مو‌های خود را حفظ کنید.

به گزارش بازارنیوز: احتمالا بسیاری از شما فکر نمی‌کردید که شاید حین انجام کار ساده‌ای مثل شانه کردن مو‌های تان، اشتباهاتی را مرتکب شوید. شانه زدن مو‌ها مانند هر کار دیگری اصولی دارد و اگر نکات آن را رعایت کنید، موهایتان وضعیت بهتری پیدا می‌کند. در این قسمت از بهداشت و سلامت قصد داریم اشتباهات رایج که تمام این سال‌ها در شانه کردن موهایتان داشتید را به شما معرفی کنیم.
استفاده از شانه اشتباه
شانه یکی از مهم‌ترین ابزار زیبایی است که هر روز از آن استفاده می‌کنید. باید شانه‌ای انتخاب کنید که با مو‌های شما خوب رفتار کند. بهتر است همان گونه که به محصولات پوستی دقت می‌کنید تا متناسب با نوع پوستتان باشد، برای شانه هم به نوع و بافت موی خود دقت داشته باشید.

شما می‌توانید از انواع شانه‌ها با دندانه‌های پهن نزدیک به هم، ضخیم و نازک با بافت متفاوت استفاده کرده و ببینید کدام یک مو‌های شما را بهتر شانه می‌زند. به عنوان مثال اگر موی ضخیمی دارید، بهتر است که از شانه‌های پلاستیکی استفاده کنید که انعطاف پذیری بیشتری دارند و لابه لای مو‌های شما راحت‌تر حرکت می‌کنند.

برچسب ها: ریزش مو ، مو ، سلامت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: