bazarnews

کد خبر: ۹۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت گفت: برای دیدن یک دربی زیبا مربیان دو تیم نباید از باخت در این بازی بترسند.

به گزارش بازارنیوز: غلامرضا فتح‌آبادی در مورد دربی پایتخت که قرار است شنبه آینده در چارچوب دیدار‌های هفته هشتم لیگ برتر برگزار شود، اظهار داشت: این بازی مانند مسابقات دیگر است، اما حساسیت زیادی برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران هر دو تیم دارد. در سال‌های اخیر مربیان پرسپولیس و استقلال برای از دست ندادن صندلی‌شان ابتدا دنبال نباختن در دربی هستند و به همین دلیل در این سال‌ها به جز معدود بازی‌هایی در سایر دیدار‌ها فوتبال بی‌کیفیتی دیده‌ایم که کسی از آن‌ها لذت نبرده است.

وی افزود: خوشبختانه قرارداد هر دو مربی به تازگی دو تا سه سال تمدید شده است و اگر در این دربی شکست بخورند بازهم اتفاقی برای آن‌ها نمی‌افتد. به همین دلیل باید تیمی را روانه میدان کنند تا هم خودشان و هم هواداران و بینندگان تلویزیونی لذت ببرند. هر چند طرفداران تیم برنده از پیروزی تیم خود شاد می‌شوند، اما هواداران تیم بازنده هم اگر فوتبال خوبی ببینند، از این موضوع خوشحال خواهند شد. امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد.

پیشکسوت سرخابی‌های پایتخت در خصوص اینکه چرا دربی تهران برخلاف دیدار‌هایی مانند ال‌کلاسیکو و دربی منچستر زیبایی خاصی در سال‌های اخیر نداشته است، گفت: در لیگ‌های حرفه‌ای مثل اسپانیا، ایتالیا یا انگلیس می‌بینیم دیدار‌هایی که بین دو تیم همشهری برگزار می‌شود، فارغ از حساسیت‌های موجود فوتبال خوبی بوده است، اما در ایران فقط مربیان می‌گویند دربی را نبازیم. به همین دلیل تیم‌های خود را به شکلی راهی زمین نمی‌کنند که طرفدار از این مسابقه لذت ببرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: