bazarnews

کد خبر: ۹۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: عرضه هندوانه و انار را یک ماه است که برای شب یلدا برنامه‌ریزی می‌کنیم و قرار است از طریق میناب بندرعباس ۴ قلم هندوانه تولید و عرضه شود و در حال حاضر روزانه هزار تن ورودی بار هندوانه است که برای شب یلدا دپو می‌کنیم تا به مشکل برنخوریم.

مصطفی دارایی‌نژاد درباره وضعیت عرضه میوه شب یلدا به بازار، گفت: تولید مرکبات استان مازندران ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۶ هزار تن است که شامل اقلامی، چون نارنگی، کیوی، سیب و پرتقال می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر پرتقال در میدان میوه و تره‌بار از ۸ هزار تومان یا ۱۱ هزار تومان فروخته می‌شود.

دارایی نژاد در ادامه بیان کرد: در حال حاضر سیب برای ارمنستان، هندوستان، پاکستان و عراق صادر می‌شود و ۴ ونیم میلیون تن تولید سیب راداریم بنابراین مشکلی در تولید و عرضه وجود ندارد.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران اظهار کرد: عرضه هندوانه و انار را یک ماه است که برای شب یلدا برنامه‌ریزی می‌کنیم و قرار است از طریق میناب بندرعباس ۴ قلم هندوانه تولید و عرضه شود و در حال حاضر روزانه هزار تن ورودی بار هندوانه است که برای شب یلدا دپو می‌کنیم تا به مشکل برنخوریم.

وی بیان کرد: قیمت هندوانه ۵ الی ۷ هزار تومان، قیمت انار ساوه از ۱۰ الی ۱۶ هزار تومان، انار کاشمری ۱۵ الی ۲۰ هزار تومان، انار شیرازی ۱۸ الی ۲۵ هزار تومان و انار دماوندی که فقط برای کشور‌های اروپایی بوده ۳۰ هزار تومان فروخته شده است.


/میزان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: