bazarnews

کد خبر: ۹۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
در هفته دوم آذر سال ۱۴۰۰، بازار بورس با بازده منفی ۳.۹ درصد و دلار و یورو به عنوان اصلی‌ترین ارز‌های حاضر در بازار هر کدام به ترتیب با بازده مالی مثبت ۱.۲ درصد و ۲ درصد به کار خود پایان دادند.

بازدهی بازار‌های مالی در هفته دوم آذر+ نمودار

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ بازار‌های مالی‌ایران در هفته دوم آذر سال ۱۴۰۰، شرایط متفاوتی را نسبت به هفته‌های گذشته تجربه کرد.

طی این هفته و به دلیل شروع مذاکرات وین، بازار ارز کشور دائما دچار نوسان بوده و در طول هفته دوم سال جاری نرخ ارز دائما در حال افزایش بوده است؛ طی این مدت دلار و یور  هر کدام سود ۱.۲ و ۲ درصدی را برای سرمایه‌گذاران حاضر در این بازار غیر مولد  پدید آورده است.


علاوه بر این طلای ۱۸ عیار و سکه تمام  طرح امام نیز از این قضیه مستثنی نبوده  و سود‌هایی را برای  افراد حاضر  در این بازار به وجود آورده است، البته باید خاطر نشان کرد که این سود جزئی بوده است به گونه‌ای که طلای ۱۸ عیار با رشد ۰.۶ و سکه تمام طرح امام نیز با رشد ۰.۴ دردصدی رو به رو بوده است.


در پایان این بازار بورس بود که در روز‌های پایانی هفته دوم آذر سال جاری با توقف بر شاخص ۱ میلیون ۳۰۰ هزار واحدی، شاهد روند منفی با رقم ۳.۹- درصد به کار خود پایان داد.

بازدهی بازار‌های مالی در هفته دوم آذر+ نمودار



پایان پیام//

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: