bazarnews

کد خبر: ۹۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
قیمت اتریوم روز شنبه به بالای ۴۰۰۰ دلار رسید، پس از اینکه روز جمعه قیمت زیر ۳۹۰۰ دلار را تجربه کرد.

به گزارش بازارنیوز، به نقل از تایم، اتریوم این هفته پس از نزدیک‌شدن به ۴۸۰۰ دلار (نزدیک به بالاترین رکورد خود در اول دسامبر) بین ۳۹۰۰ تا ۴۵۰۰ دلار در نوسان بود.

نوسانات این هفته به دنبال افت شدید زیر ۳۷۰۰ دلار روز شنبه ۴ دسامبر است. افت آخر هفته گذشته به زیر ۳۷۰۰ دلار، پایین‌ترین قیمت اتریوم از اوایل اکتبر است و اتریوم در ۱۰ نوامبر زمانی که قیمت آن به بیش از ۴۸۵۰ دلار رسید، بالاترین میزان قیمت را ثبت کرد.

بیت‌کوین و اتریوم هر دو قبل از آخر هفته گذشته در بالاترین حد خود قرار داشتند یا نزدیک به آن بودند البته بیت‌کوین در نوامبر نیز بالاترین قیمت خود یعنی بالای ۶۸ هزار دلار را ثبت کرد.

بیت‌کوین صبح شنبه افت زیادی را تجربه کرد و به زیر ۵۰ هزار دلار رسید. کاهش قیمت‌ها پس از اظهارنظر‌های هفته گذشته کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات‌متحده در مورد مقررات ارز‌های دیجیتال، نگرانی در مورد نوع جدید ویروس کرونا و لایحه زیرساختی ۱.۲ تریلیون دلاری جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده بود که در ماه گذشته امضا کرد و حاوی چندین مقررات گزارش مالیاتی رمزنگاری است.

آینده ارز‌های دیجیتال مطمئنا شامل نوسانات بیشتری در قیمت بیت‌کوین و اتریوم خواهد بود و توصیه کارشناسان به سرمایه‌گذاران یکسان است.

کارشناسان توصیه می‌کنند که مانند هر سرمایه‌گذاری بلندمدتی، فراز و نشیب‌ها را نادیده بگیرید و آخرین قیمت بالا به این معنی نیست که نوسانات اتریوم از بین رفته است.

از آنجایی که هیچ تضمینی وجود ندارد که ارزش هر کریپتویی افزایش یابد، کارشناسان توصیه می‌کنند که هرگز بیش از ۵ درصد از سبد خود را در ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنید. اقتصاد کریپتویی با ترکیب رمزنگاری و اقتصاد راهی برای هماهنگی رفتار شرکت‌کنندگان در شبکه فراهم می‌کند.

/ایسنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: