bazarnews

کد خبر: ۹۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۱
وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تدوین آیین نامه اجرایی لایحه رتبه‌بندی معلمان به محض تصویب آن در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش بازارنیوز، یوسف نوری در حاشیه نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست امروز کمیسیون اظهار کرد: در نشست امروز درخصوص مسائل، مشکلات و اولویت های آموزش و پرورش بحث و بررسی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های ما در وزارت آموزش و پرورش ، پیاده سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است، گفت: در این میان معلم، مهمترین نقش محوری را در حوزه تعلیم و تربیت ایفا می کند که توجه به تربیت معلم به ویژه با تاکید بر دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی از برنامه های وزارت آموزش و پرورش است.

این عضو کابینه دولت سیزدهم ادامه داد: عدالت آموزشی نیز یکی دیگر از محورهای اصلی ما در وزارت آموزش و پرورش بوده که این حوزه نیز با محوریت توجه به مناطق محروم، مرزی و حاشیه نشین با رویکرد اعزام نیرو به این مناطق در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: یکی دیگر از موضوعات محوری در آموزش و پرورش توسعه زیرساخت های آموزشی و پرورشی و افزایش فضای آموزشی است که در این حوزه برنامه های ویژه ای برای ارتقای سرانه آموزشی داریم.

نوری درخصوص لایحه رتبه بندی معلمان نیز گفت: به محض تصویب و ابلاغ این لایحه برای اجرا، هیات های ممیزی برای رتبه بندی معلمان تشکیل و آیین نامه اجرایی آن تدوین خواهد شد.

/روز نو

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: