bazarnews

کد خبر: ۲۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
فروش پوشاک تهران از دهم شهریور ماه جاری به مدت یک ماه با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت آغاز می شود.

بازار نیوز - فروش ویژه پوشاک در بیش از ۲ هزار واحد صنفی تحت پوشش اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران از دهم شهریور ماه جاری به مدت یک ماه با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت آغاز می شود.

به گزارش رسیده از روابط عمومی اتحادیه پوشاک؛ ابوالقاسم شیرازی با اعلام خبر فوق افزود : با نظر ریاست اتاق اصناف ایران و در راستای حمایت از تولید ملی، مصرف کالای ایرانی ، تبیین سیاست های تولید و رونق کسب و کار و همچنین تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری بیش از ۲ هزار واحد صنفی تحت پوشش اتحادیه پوشاک در اقدامی هماهنگ عرضه محصولات خود را بصورت ویژه در سطح تهران آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: تمام هزینه های جانبی برگزاری این فروش از جمله تبلیغات محیطی،  صدور مجوز، تبلیغات رسانه ای برای واحدهای صنفی شرکت کننده در این رویداد بر عهده اتحادیه و برای واحدهای صنفی رایگان است.

رییس اتحادیه پوشاک تهران اظهار داشت : این اقدام برای سهولت و دسترسی آحاد خریداران به امکانات و تسهیلات در حوزه پوشاک در محدوده قابل دسترس مشتری پیش بینی شده است و در جهت رعایت حقوق شهروندی ، ایجاد نشدن ترافیک سنگین و ارایه خدمات به تمامی شهروندان تهران که بنا به دلایل مختلف امکان حضور در نمایشگاه ها را ندارند به بهترین نحو عملیاتی و اجرا خواهد شد.

شیرازی افزود : رونق کسب و کار ، حمایت از تولید ملی و تولید و عرضه پوشاک ایرانی و تعالی بنگاه های زودبازده و کوچک در دستور کار اتحادیه پوشاک است و امیدواریم با حمایت و همت همه جانبه مردم و مسوولان محقق گردد.

اتاق اصناف ایران
برچسب ها: فروش ، پوشاک ، تهران
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: