bazarnews

شرکت HUAWEI پیشرو در ارائه تکنولوژی‌های نوآورانه در منطقه خاورمیانه

شرکت HUAWEI پیشرو در ارائه تکنولوژی‌های نوآورانه در منطقه خاورمیانه

هوآوی هفته گذشته در دوبی در رویدادی از آینده نوآوری های خود در خاورمیانه رونمایی کرد. این رویداد درست بعد از نمایشگاه IFA در برلین که هوآوی در آن حضور پر رنگی داشت برگزار شد.
بزرگترین رویداد بازاریابی سال به کمک افزایش فروش شرکت‌ها می‌آید
تنها 15 روز فرصت دارید:

بزرگترین رویداد بازاریابی سال به کمک افزایش فروش شرکت‌ها می‌آید

فعالان بازاریابی دیجیتال به همت شرکت شتاب‌دهنده کسب‌وکار پویش در همایش بزرگ آینده بازاریابی برای رقم زدن تحول بنیادین در کسب‌وکار خود، 21 مهرماه 1396 گرد هم می‌آ‌یند و تنها 15 روز برای ثبت‌نام در آن فرصت باقی است.
داخل شرکت هوآوی، جایی که کیفیت بالاترین اولویت است

داخل شرکت هوآوی، جایی که کیفیت بالاترین اولویت است

هر برندی از مزیت‌های رقابتی متمایز کننده مخصوص به خود بهره می‌برد که به نوعی امضای اختصاصی آن محسوب شده و نشان دهنده اولین احساس کاربران نسبت به آن برند و همچنین اولویت‌های اصلی آن است.
فراخوان کمک به ساخت بیمارستان خیریه 64 تختخوابی مکتب الزهرا

فراخوان کمک به ساخت بیمارستان خیریه 64 تختخوابی مکتب الزهرا

بیش از 2 سال است که بیمارستان خیریه مکتب الزهرا (64 تختخوابی) در منطقه 14 تهران، با هدف مرتفع ساختن نیاز درمانی مردم منطقه، به کمک خیرین و توسط خیریه بهداشتی مکتب الزهرا درحال ساخت می باشد. ویژگی منحصر به فرد این مجموعه دارابودن بخش جراحی قلب باز کودکان است که کمبود آن در سطح کشور احساس می شود.
استقبال کاربران ایرانی از HUAWEI nova 2 Plus

استقبال کاربران ایرانی از HUAWEI nova 2 Plus

گوشی HUAWEI nova 2 Plus کمتر از دو ماه است که به صورت رسمی توسط هوآوی در بازار ایران رونمایی شده است ولی در همین مدت کم کاربران ایرانی از این گوشی هوشمند به خوبی استقبال کرده‌اند.
اینترنتی هم می توان لوازم یدکی خودرو خرید؟
بررسی موردی فروشگاه اینترنتی ماشین نو:

اینترنتی هم می توان لوازم یدکی خودرو خرید؟

اخیراً خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو به سبد کالای خرید آنلاین کاربران ایرانی اضافه شده است. این بازار در مرحله اعتمادسازی و گسترش فرهنگ خرید بوده که در این بین، «فروشگاه اینترنتی ماشین نو» به عنوان اولین فروشگاه تخصصی لوازم یدکی خودرو تلاش خود را برای توسعه این بازار به کار گرفته است.
چگونه با شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی رقابت کنیم؟
در گردهمایی استراتژی رقابت با شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی مطرح شد:

چگونه با شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی رقابت کنیم؟

حمل و نقل اینترنتی این روزها همزمان منجر به رضایت در بخشی از جامعه و نارضایتی در بخش دیگر شده است وگروهی در رقابت با این شرکتهای نوظهور احساس استیصال می‌کنند درحالیکه با شناخت درست دینامیک بازار می‌توان فرصت‌های جدیدی را با استفاده از علوم استراتژیک مدیریت خلق کرد و خدمات جدیدی را به جامعه عرضه کرد.
آیفون 10 با شگفتی‌های زیاد معرفی شد!

آیفون 10 با شگفتی‌های زیاد معرفی شد!

آیفون جدید با نام iPhone X معرفی شد، پسوند X در حقیقت اشاره به عدد رومی 10 دارد که به مناسبت 10 سالگی آیفون‌های اپل بر روی این تلفن هوشمند گذاشته است، پس با این حساب می‌توان iPhone X را آیفون 10 خواند.
کتاب صوتی و ارتقاء سطح زندگی با مدیریت زمان‌های مرده
از چاپ سنگی تا اپلیکیشن کتاب صوتی

کتاب صوتی و ارتقاء سطح زندگی با مدیریت زمان‌های مرده

کتاب صوتی چه نقشی می‌تواند در مدیریت زمان‌های مرده‌ی ما ایفا کند؟ آیا تا به حال ساعت‌هایی را که در رفت و آمد از دست می‌دهید فکر کرده‌اید؟ اگر می‌توانستید این زمان‌ها یا ساعات مشابه را به یادگیری اختصاص دهید زندگی‌تان دچار چه تحول عظیمی می‌شد؟
جشنواره بزرگ «بازگشت به مدرسه» در دیجی‌کالا

جشنواره بزرگ «بازگشت به مدرسه» در دیجی‌کالا

دیجی‌کالا از 10 شهریور تا 5 مهر با جشنواره‌ی بزرگ «بازگشت به مدرسه» با کلی جایزه، تخفیف و برنامه‌های هیجان‌انگیز همراه شماست.
نسل جدیدی از نوآوری در گوشی‌های هوشمند

نسل جدیدی از نوآوری در گوشی‌های هوشمند

با توجه به رقابت تنگاتنگ تولید کنندگان تلفن همراه در سراسر دنیا با یکدیگر برای پیشی گرفتن در بازار پر رقابت تلفن همراه، سوالی که به خاطر هر کسی خطور می‌کند این است که آینده تکنولوژی در تلفن‌های هوشمند به کجا خواهد رفت؟
هدیه بی دردسر بسته‌های لوازم‌التحریر به بنیاد کودک
کمپین الفبای مهر با حمایت فروشگاه اینترنتی تینو برگزار می‌شود:

هدیه بی دردسر بسته‌های لوازم‌التحریر به بنیاد کودک

بنیادکودک با همکاری فروشگاه تینو، فروش بسته‌های لوازم‌التحریر ویژه کودکان نیازمند را در آستانه سال تحصیلی جدید آغاز کرده است. در این طرح 50 درصد مبلغ بسته‌ها توسط تینو و مابقی با مشارکت مردمی جذب می‌شود.
اینفوگرافیک: سلیقه مصرف کننده ایرانی در خرید فرش چیست؟
نتایج یک نظرسنجی به مناسبت نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران

اینفوگرافیک: سلیقه مصرف کننده ایرانی در خرید فرش چیست؟

مردم چه نوع فرش ماشینی را می‌پسندند؟ چه رنگ‌هایی را دوست دارند و تمایلشان به خرید فرش از چه مکان‌هایی است؟ اینها نمونه سوالاتی است که به مناسبت برگزاری نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران، از مخاطبان این صنعت پرسیده شده و در قالب یک اینفوگرافیک به نمایش درآمده است.
تفاوت کافه و کافی‌شاپ: همه‌ی آن‌چه که باید در این مورد بدانید

تفاوت کافه و کافی‌شاپ: همه‌ی آن‌چه که باید در این مورد بدانید

کافه و کافی شاپ هر دو هویت خود را از دورهم جمع شدن دو یا چند نفره و لذت بردن از مزه‌های مختلف و موسیقی به دست آورده‌اند. روز به روز کافه و کافی‌شاپ‌ها در تلاشند تا با آفرینش فضایی مناسب‌تر بیشتر و بیشتر به هویت آرمانی کافه وکافی شاپ نزدیک شوند. اما سوال اینجاست: تفاوت اساسی کافه و کافی شاپ چیست؟
علم، نوآوری و خلاقیت در صنعت فرش ماشینی ایران از زبان کارآفرینان
گزارشی از نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران

علم، نوآوری و خلاقیت در صنعت فرش ماشینی ایران از زبان کارآفرینان

نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران امسال در حالی برگزار شد که روندهای سال‌های اخیر صنعت فرش ماشینی کشور و به کارگیری علم و فناوری روز دنیا در آن، نشان از آمادگی برندهای فرش ماشینی کشور برای رشد تولید، اشتغال و صادرات بیشتر دارد.
برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتال در همایش آینده بازاریابی
به همت شتاب‌دهنده کسب‌وکار پویش برگزار می‌شود:

برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتال در همایش آینده بازاریابی

بزرگترین گردهمایی تخصصی فعالان بازاریابی دیجیتال کشور در 21 مهر ماه 1396 و در پژوهشکده نیرو برگزار خواهد شد و در طی آن کارشناسان برجسته‌ای چون دکتر احمد روستا، مایکل لی اندر، دکتر یحیی علوی و دکتر حمیدرضا اسماعیل خو به ارائه دیدگاه‌های خود در مورد آینده بازاریابی در ایران و جهان خواهند پرداخت.
سمینار عوامل موثر بر تصمیم‌گیری خرید مشتری با سخنرانی متفاوت محمدرضا نمازی
در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار می‌شود:

سمینار عوامل موثر بر تصمیم‌گیری خرید مشتری با سخنرانی متفاوت محمدرضا نمازی

سمینار «عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید مشتری» در روز پنجشنبه 23 شهریور 96 از ساعت 16 الی 18:30 و با سخنرانی محمدرضا نمازی، عضو انجمن بازاریابی آمریکا برگزار می‌شود که اسپانسری اصلی این رویداد را، شرکت ستاره ایران (مرسدس بنز) به عهده گرفته است.
قرعه‌کشی محصولات اورجینال مایکروسافت برای ترویج فرهنگ کپی‌رایت
توسط همکار رسمی مایکروسافت در ایران

قرعه‌کشی محصولات اورجینال مایکروسافت برای ترویج فرهنگ کپی‌رایت

شرکت رایان‌نت این قرعه‌کشی را جهت آشنایی عموم مردم با مزایای نسخه‌های اصلی مایکروسافت و همچنین گسترش فرهنگ حمایت از حقوق تولید کنندگان نرم افزاری در ایران برگزار می‌کند.
تایید حداکثر ایمنی در راهکار شارژ سریع محصولات هوآوی توسط TÜV Rheinland

تایید حداکثر ایمنی در راهکار شارژ سریع محصولات هوآوی توسط TÜV Rheinland

هواوی (HUAWEI)، از آغاز همکاری تجاری با شرکت صادرکننده گواهی‌نامه بین‌المللی TÜV برای دریافت گواهی تأیید فناوری شارژ سریع (Supercharge) خود خبر داد. این گواهینامه برای اولین بار تضمین می‌کند یک سیستم شارژ سریع به شکل فراگیر موفق به گذراندن تست های سخت ایمنی کارشناسان ایمنی مطرح جهان شده است.
فرهنگ و دانشی نوین در صنعت حمل و نقل ایران

فرهنگ و دانشی نوین در صنعت حمل و نقل ایران

برند «آسان‌بار» به عنوان یکی از پیشگامان راه‌اندازی بازارگاه‌های الکترونیکی حمل و نقل جاده‌‌ای کالا در ایران، با تکیه بر دانش روز دنیا، فرهنگ به‌کارگیری علم و فناوری نوین را در صنعت حمل و نقل ایجاد کرده است
انتشار محتوا: اخبار رسمی
آخرین اخبار