bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
«اسفنانی» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
سخنگوی سازمان تعزیرات ضمن اشاره به جزئیات قاچاق سوخت در نواحی جنوبی و شرقی ایران، استان‌های هرمزگان و بوشهر را به عنوان استان‌های دارنده بیشترین تخلف در این زمینه معرفی کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «محمد علی اسفنانی» سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون فروش پوشاک قاچاق و همچنین آخرین وضعیت برخورد‌های صورت گرفته با واحد‌های صنفی عرضه آن اظهار کرد: عرضه این نوع البسه تبدیل به معضلی شده که در برخی از موارد مرتبط با آن، تعدادی از واحد‌های صنفی، نام یک نشان تجاری را که در داخل ایران اجازه حضور رسمی ندارند را بر سر در فروشگاه‌های خود نصب و با استفاده از آن اقدام به فروش کالای قاچاق به مصرف‌کنندگان می‌کند.

هرمزگان و بوشهر، رکورداران قاچاق سوخت در کشور+ فیلم
سخنگوی سازمان تعزیرات افزود: در صورت مشاهده مواردی مانند عرضه کالای قاچاق و یا فروش محصول غیر قاچاق با قیمتی بیشتر از نرخ مصوب، با واحد صنفی متخلف برخورد و آن فروشگاه پلمب هم خواهد شد.


اسفنانی همچنین درباره قاچاق سوخت در استان‌های جنوبی کشور و کشفیات آن اظهار کرد: نوع ارتکاب این تخلف در بعضی از استان‌های کشور متنوع است؛ به عنوان مثال، در استان سیستان و بلوچستان این کار با استفاده از موتورسیکلت و یا دبه‌های ۲۰ لیتری صورت می‌گیرد، اما در بعضی از استان‌های جنوبی مانند هرمزگان و بوشهر این مسئله در حجم وسیع و با استفاده از شناور‌ها انجام می‌شود.


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیشترین تخلفات مربوط به قاچاق سوخت به استان‌های هرمزگان و بوشهر تعلق دارد و از میان این دو استان، بیشترین تخلفات مختص به استان هرمزگان است.


مشروح گفته‌های اسفنانی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

 



پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: