bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از مصوبات شورای رقابت در صنعت خودرو گفت: تاکنون هیچ یک از تصمیمات این شورا کمکی به ساماندهی صنعت خودرو نکرده و با اعمال قیمت‌گذاری دستوری مشکلات این حوزه را بیشتر کرده است.

نارضایتی مصرف‌کنندگان از مصوبات شورای رقابت/ این شورا مشغول سیاسی کاری است تا تصمیمات اقتصادی

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛«علی رضایی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون عملکرد شورای رقابت در حوزه خودرو اظهار کرد : این شورای با هدف تسهیل فعالیت‌های بخش خصوصی تشکیل شده، اما تاکنون مصوبات و تصمیمات آن هیچ کمکی به ساماندهی صنعت خودرو نکرده است.


این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس قیمت گذاری دستوری را یکی از مهمترین اشکالات شورای رقابت در حوزه خودرو دانست و گفت: اعمال قیمت‌گذاری دستوری در این حوزه هیچگاه کارساز نبوده و حتی مشکلات صنعت خودرو را هم بیشتر کرده است. شورای رقابت با تصمیماتش رسما اعلام می‌کند که قیمت مهم‌تر از کیفیت است و خودروساز‌ها به تولید محصول بی کیفیت ادامه دهند، اما تنها موضوع مهم قیمت است که باید طبق مصوبه شورای رقابت تعیین شود.


وی بیان کرد: شورای رقابت باید واقعیت‌های جامعه را بپذیرد و منطبق با سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالا دستی تصمیم گیری کرده و از آن تبعییت کند. متاسفانه این شورای به جای اینکه در حوزه‌های مختلف اقتصاد اقدام کارشناسی کند، بیشتر مشغول به سیاسی کاری شده است.



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مخمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
0
0
واقعا از خودتون خجالت نمی کشید بایت این مطلب بدون سند که فقط تشویش اذهان عمومی در پی داره
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: