bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
مدیرعامل توانیر در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد؛
مدیرعامل شرکت توانیر در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که مصرف برق نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات افزایش داشته است.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز؛ شب گذشته، حمیدرضا پیرپیران، معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به روزهای گرم تابستان و افزایش مصرف برق، اظهار داشت: استان‌های خراسان، تهران، اصفهان و خوزستان نسبت به دیگر استان‌ها مصرف بیشتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: بخش خانگی در این روزها تأثیر بسزایی در مصرف برق دارد و از مردم درخواست داریم که از دور کُند کولرهای آبی استفاده کنند و یا دمای کولر گازی خود را روی ۲۵ درجه قرار دهند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: مصرف برق عصر روز یکشنبه به ۷۰ هزار مگاوات رسیده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: مشترکان بخش خانگی اگر مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند، علاوه بر بهره‌مندی از پاداش برق، هزینه قبض خود را می‌توانند مدیریت کنند؛ چون مصارف بالای الگوی مصرف از تخفیف بهره‌مند نمی‌شوند و نرخ آن ضریبی از نرخ تأمین برق خواهد بود.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: