bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
در یک برنامه تلویزیونی مطرح شد؛
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی، ضمن تکذیب هرگونه شایعه درباره کاهش سهمیه بنزین و یا کمبود و یا افزایش قیمت آن به تشریح علت شلوغی جایگاه‌های سوخت پرداخت.

پاسخ یک مقام وزیر نفت به شایعات بنزینی/ علت شلوغی پمپ بنزین‌ها چیست؟
به گزارش بازارنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، «علی اکبر نژادعلی» مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور در برنامه تهران بیست شبکه پنج، در تشریح علت شلوغی پمپ بنزین‌ها و همچنین کاهش کارت‌های سوخت در جایگاه‌های سوخت گفت: در ارتباط با توزیع فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت به میزان مناسب بر اساس برنامه تدارکاتی میزان فرآورده به جایگاه‌ها عرضه می‌شود در حال حاضر هم جایگاه‌ها به میزان مناسب سوخت دارند و میزان ذخیره هم مناسب است.


مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند خاطرنشان کرد: این اطمینان خاطر را به مردم می‌دهیم که بنزین به میزان کافی در جایگاه‌ها و انبار‌های نفت وجود داشته و تمام شایعات مطرح شده در خصوص کمبود و یا گرانی بنزین را رد می‌کنیم.


وی افزود: به میزان تعداد خودرو‌های پلاک گذاری شده کارت سوخت شخصی در اختیار مردم وجود دارد و بر اساس مصوبه قانونی موظفیم تحویل بنزین در جایگاه‌ها بر اساس کارت‌های سوخت به مردم تحویل دهیم. کارت‌های اضطراری را هم در جایگاه‌ها داریم تا اگر مردم به هر دلیلی نیاز پیدا کردند از این کارت‌ها استفاده کند.


نژاد علی با تکذیب تمامی شایعات بنزینی تصریح کرد: ما به دنبال رسیدن میزان مناسب سوخت به داخل جایگاه‌ها هستیم و عرضه مناسب هم داریم. به میزان مناسب سهمیه بر روی کارت‌های مالکان خودرو وجود دارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت افراد ایجاد نشده است. ۶۰ لیتر به قیمت هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۵۰ لیتر به قیمت ۳ هزار تومان در کارت سوخت افراد وجود دارد.


مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه توصیه می‌کنیم مردم از کارت‌های خودشان استفاده کنند ادامه داد: کارت‌های اضطراری فقط برای شرایط اضطرار است تا مردم اگر سهمیه خود را به پایان رساندند یا کارت خود را فراموش کردند از این کارت‌ها استفاده کنند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: