bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
مدیریت عملیات بازار بورس تهران گفت: انتقال سومین ۵ درصد از سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار، بورس کالای ایران، بورس انرژی ایران از دسته سهامداران دسته نهاد‌های مالی، کارگزاران، فعالان به دسته سایر اشخاص صورت گرفت.

به گزارش بازارنیوز، مدیریت عملیات بازار بورس تهران از انتقال ۵ درصد سوم از سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار، بورس کالای ایران، بورس انرژی ایران از دسته سهامداران دسته نهاد‌های مالی، کارگزاران و فعالان به دسته سایر اشخاص خبر داد.

بر اساس این گزارش، این اقدام عطف به نامه شماره ۹۵۲۴۳/۱۲۲ مورخ ۲۲/ ۰۹/۱۴۰۰ سرپرست مدیریت نظارت بر بورس‌ها در راستای اجرای بند ۵ هفتصد و بیست و پنجمین صورتجلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با ادغام نماد‌های معاملاتی بورس‌ها انجام شده است.

این انتقال در راستای اجرای تدریجی مصوبه مزبور صورت پذیرفته و برای آن‌ها در نماد‌های " بورس"، "کالا" و انرژی ۳ فراهم شده است.

این ۵ درصد شامل سهام کلیه سهامداران مربوطه می‌شود و در واقع هر دارایی که در نماد‌های دیگر قرار داشته است ۵ درصد از آن به نماد‌های سایر اشخاص منتقل شده و هم اکنون در نماد سایر اشخاص قابل معامله است.


/ تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: