bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده اقشار آسیب‌پذیر جامعه در هیئت دولت، از حذف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه ابراز بی اطلاعی کرد.

ابراز بی اطلاعی وزیر کار از حذف همسان سازی حقوق بازنشستگان از برنامه هفتم توسعه

گروه کار و تعاون بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ همزمان با فرارسیدن زمان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، خبری منتشر شد مبنی بر این که در بطن این لایحه، موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حذف شده؛ این در حالی است که موضوع مذکور در متن برنامه‌های پنجم و ششم آمده بود، اما به یکباره در لایحه برنامه هفتم حذف شده است.


«سید صولت مرتضوی» وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون علت حذف همسان سازی حقوق بازنشستگان از برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: من این خبر را تازه از شما می‌شنوم و باید آن را بررسی کنم.


ابراز بی اطلاعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از حذف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حالی مطرح شده که در همان ابتدای امر، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به وضوح با حذف این مورد از لایحه برنامه هفتم مخالفت کرده بودند،اما به نظر می‌رسد که وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده اقشار آسیب‌پذیر در هیئت دولت جزو آخرین نفراتی خواهد بود که از حذف همسان سازی حقوق بازنشستگان مطلع شده است.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: