bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر نقش فعال اتحادیه مرکزی تعاونی‌های مرزنشین در حل مشکل تعاونی‌ها، از فعالیت تجاری بالغ بر ۳۵۰ تعاونی مرزی در ۱۷ استان مرزنشین کشور خبر داد.

فعالیت تجاری ۳۵۰ تعاونی مرزی در ۱۷ استان مرزنشین کشور+ فیلم

گروه کار و تعاون بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین عملکرد تعاونی‌های مرزی و تعداد آن‌ها اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۳۵۰ تعاون مرزی در ۱۷ استان مرزی کشور وجود دارد که عمده فعالیت آن‌ها به امور صادرات و واردات کالا معطوف می‌شود.


معاون وزیر تعاون افزود:در کارگروه ماده ۱۲ ساماندهی مبادلات مرزی سهمیه صادراتی تعاونی‌های مرزنشین در مناطق محروم و کم برخوردار به ازای هر نفر۶۰۰ دلار و سایر مناطق هم برای هر نفر ۳۰۰ دلار رسید. آنچه که ما اکنون دنبال می‌کنیم مربوط به بدهی‌های مالیاتی تعاونی‌های مرزی می‌شود که در طول دو هفته گذشته بخاطر آن جلساتی را با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور داشته‌ایم.


وی تصریح کرد: البته سعی ما بر آن است که این مسئله از سوی اتحادیه مرزنشان‌ها انجام شود. امیدواریم که هرچه زودتر اتحادیه‌های استانی به رسیدن به یک جمع بندی نهایی، اعضای اتحادیه مرکزی خود را هر چه زودتر مشخص کنند.

 



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: