bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
در پاسخ به سوال بازارنیوز مطرح شد؛
معاون وزیر رفاه از استفاده یک میلیون خانوار ایرانی از طرح کالا برگ الکترونیک خبر داد و پیرامون عدم تمایل دیگر اقشار جامعه از این طرح گفت: این امر ناشی از شکل گرفتن رفتاری است که پرداخت یارانه‌های ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومانی صورت گرفته است.

استفاده ۱ میلیون خانوار ایرانی از طرح کالا برگ الکترونیک+ فیلم

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علیرضا عسگریان» معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشستی با حضور خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون تعداد خانوار‌های استفاده کننده از کالا برگ الکترونیک اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر یک میلیون خانوار ایرانی از این طرح استقبال کرده و هر ماه از آن استفاده می‌کنند.


معاون وزیر رفاه تاکید کرد: میزان اعتبار سبد محصولات کالا برگ الکترونیک هر ماه ثبات است، اما با این حال همه اقشار جامعه مختارند که یارانه خود را از این طریق و یا به صورت نقدی استفاده کنند. در حال حاضر پس از حذف ارز ترجیحی، منابع مالی بسیار زیادی در این طرح سرازیر شده؛ لذا، باید درباره جزئیات طرح کالا برگ الکترونیک اطلاع رسانی خوبی انجام شود.


وی همچنین درباره عدم استقبال بخش قابل توجهی از خانوار‌ها از این طرح هم گفت: علت این امر ناشی از شکل گرفتن رفتاری است که پرداخت یارانه‌های ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومانی صورت گرفته است.


مشروح گفته‌های عسگریان را در کلیپ زیر مشاهده کنید.



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: