bazarnews

کد خبر: ۱۰۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۶۱۹ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روزکاری گذشته ۹۷ تومان کاهش یافت. اما قیمت دلار امروز در بازار آزاد نوسان داشت.

 امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ و در حالی که  دلار در کانال ۲۵ هزار تومان معاملات خود را آغاز کرده بود، قیمت آن مجددا افزایشی شد و به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت.

امروز قیمت دلار در بازار آزاد با قیمت های ۲۵ هزار و ۷۸۰ تومان نیز معامله شد اما تا ساعت تنظیم این خبر،  دلار مجددا به کانال ۲۶ هزار تومان وارد شد و با قیمت حدود ۲۶ هزار و ۲۳۰ تومان نیز معامله شد.

مهم ترین دلیل نوسان افزایشی امروز قیمت دلار،‌ برخی اخبار ضد و نقیض از مذاکرات وین عنوان می شود.

 

 

همچنین قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۳۰۹ تومان و ۲۴ هزار و ۵۵۴تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز کاری گذشته(دوشنبه ۹ اسفند) ۱۶۲ تومان کاهش داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۴۰۹ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۶۸۴ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روزکاری گذشته ۱۸۴ تومان کاهش یافت.

 

 

 امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۴ هزار و ۴۲۹ تومان و ۲۴ هزار و ۶۷۵ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۴۵۲ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۷۲۸ تومان اعلام شد.که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار و یورو کاهش یافت.

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۴۶۲ تومان و نرخ یورو ۲۷ هزار و  ۵۱۸ تومان اعلام شد.

/همشهری آنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: