bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
قبل از خرید هر وسیله یا تجهیزی باید اطلاعات کامل درباره‌ی آن داشته باشید و بدانید این وسیله‌ای که می‌خواهید تهیه کنید آیا نیاز شما را برآورده می‌کند یا خیر!

راهنمای خرید شاسی قفل شو اشنایدر

قبل از خرید هر وسیله یا تجهیزی باید اطلاعات کامل درباره ی آن داشته باشید و بدانید این وسیله ای که می خواهید تهیه کنید آیا نیاز شما را برآورده می کند یا خیر !

امروزه صدها مدل شاسی در برند های مختلف در بازار وجود دارد .در واقع هنگام خرید شاسی باید اطلاع داشته باشید که شاسی ها چند نوع هستند .شاسی های اشنایدر انواع متفاوتی دارند برخی از انواع شاسی ها عبارت اند از: شاسی استارت فلزی ، شاسی استپ فلزی ،شاسی قارچی  ، شاسی باکالیتی اشنایدر ، شاسی جرثقیلی و شاسی قفل شو اشنایدر .

 گاهی ممکن است همین شاسی هایی که نامشان را برایتان آوردیم به دسته های دیگری از نظر رنگ،قطر، جنس بدنه و نوع کارکرد تقسیم شوند.اگر بخواهیم به شما دوستان بگوییم شاسی چیست این گونه برایتان تعریف می کنیم : در صنعت برق شاسی وسیله ای می باشد که توسط آن به رله ها و کنتاکتور ها فرمان قطع و وصل می دهد.در این مطلب قصد داریم درباره ی شاسی قفل شو اشنایدر مطالبی را به شما ارائه دهیم.

برای اینکه خرید مطمئن تری داشته باشید باید اطلاعات کامل در این زمینه داشته باشید.با ما همراه باشید.

انواع شاسی قفل شو اشنایدر

راهنمای خرید شاسی قفل شو اشنایدر

همان طور که می دانید شاسی یا پوش باتن یکی از تجهیزات فرمان می باشند که برای عمل کردن آن در دستگاه های الکتریکی باید توسط نیروی فیزیکی تحریک شوند به طور ساده باید با دست آن ها را فشار دهیم تا فرمان قطع و وصل انجام شود .حال این شاسی ها از انواع متفاوتی تشکیل شده اند که یکی از انواع این شاسی ها ، شاسی قفل شو اشنایدر می باشد . شاسی های قفل شواشنایدر به طور کلی دوام بالایی دارند و شما مدت زمان بسیاری می توانید از آنها استفاده کنید .هر کدام از شاسی های قفل شو  دارای نوع و جنس به خصوص خودشان می باشند.در ادامه درباره ی دو نوع از این تجهیز که شامل 1-شاسی قارچی (امرجنسی) 2-شاسی استپ-استارت است صحبت خواهیم کرد.

رنج قیمت شاسی امرجنسی قفل شو اشنایدر در سال 1401

راهنمای خرید شاسی قفل شو اشنایدر

شاسی قارچی قفل شو اشنایدر یا همان شاسی امرجنسیکه یکی از انوع شاسی قفل شو می باشد معمولا در دو نوع فلزی و باکالیت(Bakelite خاصیت نسوز بودن را دارد و می تواند برای دستگاه های صنعتی با ولتاژ بالا مورد استفاده قرار بگیرد) در بازار موجود می باشند . شاسی قارچی قفل شو اشنایدر اغلب در کلیه ی تابلوهای صنعتی به عنوان کلید اظطراری نصب می شود و در قطرهای 22 و 30 وجود دارند.

به طور معمول شاسی های قارچی قفل شو اشنایدر از چند جزء تشکیل شده است این اجزاء شامل : سری شاسی ، پایه نگهدارنده شاسی و تیغه ی فرمان بسته می باشند .رنگ اکثر این شاسی ها قرمز می باشد ولی در رنگ مشکی هم دربازار موجود است.این سری شاسی قفل شو ممکن است در تعداد کنتاکت ها با یکدیگر متفاوت باشند پس شما هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید که به چه تعداد کنتاکت نیاز دارید.برخی دیگر نیز به صورت سوئیچ دار یا  به صورت کلید دار همراه با جعبه  هستند.

عملکرد آن بدین صورت است که نیروی مکانیکی به آن وارد شده و سپس به دلیل این نیروی مکانیکی جریان الکتریکی در آن تغییر می کند.

رنج قیمت شاسی قفل شو در سال 1401 حدودا" 50 هزار تومان می باشد که بستگی به نوع آن هزینه ی آن متغیر است.قیمت شاسی قفل شو اشنایدر ( به دلیل پیشرفته تر بودن آن ) نسبت به شاسی های معمولی گران تر می باشد.

شاسی استپ - استارت قفل شو اشنایدر

راهنمای خرید شاسی قفل شو اشنایدر

شاسی استارت-استوپ قفل شو اشنایدر برای قطع و وصل جریان به کاربرده می شود  .این نوع شاسی ها خود به سه مدل تقسیم شده اند : 1-شاسی استارت قفل شو 2-شاسی استپ قفل شو 3-شاسی دوبل استپ استارت قفل شو.

از شاسی استارت قفل شو برای وصل کردن جریان یا شروع کردن به کار استفاده می شود که سبز رنگ می باشد و از شاسی استپ قفل شو برای قطع کردن جریان استفاده می شود که قرمز رنگ می باشد.شاسی دوبل استپ-استارت به این صورت است که دارای شاسی استپ و استارت در یک تجهیز می باشند یعنی هر دو فرمان قطع و وصل در یک شستی قرار دارند.

شاسی قفل شو برعکس عملکرد شاسی استارتی(شاسی استارتی یکی دیگر از انواع شاسی ها می باشد) در هنگام تغییر وضعیت ( ON به OFF و برعکس )حالت خود را تا زمانی که شما وضعیت آن را تغییر دهید حفظ می نماید .

4نکته ی مهم جهت خرید شاسی قفل شو

به طور کلی برای خرید انواع شاسی ها به نکات زیر دقت کنید:

  1. قطر کلید
  2. تعداد و نوع کنتاکت کلید
  3. نوع کلید (استارتی، 2 طرفه، یک طرفه)
  4. ولتاژ لامپ در صورت چراغ‌دار بودن کلید

بهترین نمایندگی اشنایدر

در ایران مدتی است که بازار فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین بسیار پر طرفدار شده است .یکی از محبوب ترین فروشگاه های اشنایدر الکتریک، تهران اشنایدر می باشد . تقریبا همه ی تجهیزات الکتریکی که مشتریان نیاز دارند ، در این نمایندگی موجود می باشد .از جمله مزیت های کلیدی این وب سایت کیفیت بالا به همراه  قیمت مناسب آن می باشد .

برخی از مزایای نمایندگی تهران اشنایدر:

  • سرعت بالای سایت و جستجوی آسان
  • گارانتی کالاهای خریداری شده
  • مشخصات فنی دقیق محصولات
  • ارسال به موقع
  • مشاوره ی رایگان قبل از خرید

با توجه به موارد بالا شما متوجه می شوید بهترین گزینه برای خرید آنلاین وسایل و تجهیزات الکتریکی این نمایندگی می باشد.امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و خرید موفقیت آمیزی داشته باشید.

برچسب ها: رپورتاژ ، قفل ، شاسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
M.kh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
سپاس
عالي بود
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: