bazarnews

کد خبر: ۱۰۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
طی روز‌های ظواهر امر حاکی از آن است در حال حاضر بازار ارز و نحوه کشف قیمت دلار در شرایطی قرار دارد که نتیجه آن به نفع متقاضیان و به ضرر دلالان بازار ارز رقم می‌خورد.

فیلم| گزارشی میدانی از بازار ارز/ دلایل ریزش قیمت دلار در روز‌های اخیر چیست؟

گروه بانک و بیمه بازارنیوز؛ در روزهای منتهی به آغاز دور نهم مذاکرات برجامی در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر، بازار ارز کشور شاهد تحولات مهمی در بطن خود بوده است اما دلیل ادامه زیاده‌خواهی هئیت آمریکایی، نتیجه مذاکرات دوحه نیز به مانند گفتگو‌های شعر وین بی نتیجه ماند. اما با این حال «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان این دور از گفتگو‌های برجامی در دوحه را مثبت ارزیابی کرده است.

 

همزمان با اعلام حکم شورای حکام سازمان ملل متحد علیه جمهوری اسلامی ایران و آغاز نوسانات ارزی، دلار شاهد  نرخی‌های غیر واقعی بود که در واقع از سوی دلالان این بازار تعیین می‌گردید؛ به موازات این نوسانات، بانک مرکزی به عنوان مهمترین متولی بازار ارز با اتخاذ سیاست‌های گوناگونی از جمله خرید توافقی ارز مانع از بی ثباتی بیشتر بازار ارز شد.

 

 

اکنون ظواهر امر حاکی از آن است در حال حاضر بازار ارز و نحوه کشف قیمت دلار در شرایطی قرار دارد که نتیجه آن به نفع متقاضیان و به ضرر دلالان بازار ارز رقم می‌خورد؛ کلیپ زیر گزارشی از بازار ارز است که در آخرین روز‌‌های منتهای به هفته نخست تیر ماه و همزمان با شروع دور نهم مذاکرات در دوحه  تهیه گشته است.  

 

 

 

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: