bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس مجمع فعالان اقتصادی ضمن اشاره به اصلاحات قانون انتخابات اتاق بازرگانی، گفت: در ادوار گذشته، برخی کاندیدا‌ها برای رای آوردن، در فاصله کوتاهی مانده به زمان انتخابات، برای پرسنل و اطرافیان خود کارت عضویت صادر می‌کردند.

 

صدور کارت بازرگانی برای تقلب در انتخابات!گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛« محمدرضا حسینا» رئیس مجمع فعالان اقتصادی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون دور جدید انتخابات اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: این اتفاق در تاریخ روز دهم اسفند ماه سال جاری به وقوع خواهد پیوست؛ در حال حاضر با توجه به چالش‌های به وجود آمده، پیش‌بینی می‌شود که در انتخابات آتی، در خصوص اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران شاهد تغییر و تحولات اساسی باشیم.

 

این فعال اقتصادی با انتقاد از عملکرد چند ساله اخیر اتاق بازرگانی ایران در حمایت از بخش خصوصی، گفت: در طول این سال‌ها، اعضای هیئت رئیسه اتاق به جای حمایت از بخش صنعت و تجارت درگیر حواشی گوناگونی بودند که مانع از توجه آنها به فعالان بخش خصوصی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تغییرات بسیار خوبی در خصوص قانون انتخابات اتاق بازرگانی ایجاده شده است؛ در ادوار گذشته، برخی کاندیداها برای رای آوردن، در فاصله بسیار کوتاهی مانده به زمان انتخابات، برای پرسنل و اطرافیان خود کارت عضویت صادر می‌کردند. موردی بوده است که برای تقلب در انتخابات یک هزار کارت بازرگانی صادر شده است

 

مشروح گفته‌های حسینا را زیر ببینید:

پایان پیام//

برچسب ها: حسینا ، اتاق ، بازرگانی
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: