bazarnews

کد خبر: ۶۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
 قیمت نفت در دومین روز بازار با افزایش کمی همراه شد. یکی از مهمترین دلایل این افزایش می تواند امضای توافقات آمریکا و چین در روز آینده باشد زیرا این موضوع باعث افزایش تراز تجاری چین و در نتیجه خرید نفت بیشتر آن می شود.

قیمت هر بشکه نفت برنت به 64 دلار و 29 سنت رسیده است، یکی از مهمترین دلایل افزایش قیمت نفت بحث توافق میان چین و آمریکا است زیرا با توافق این دو کشور ، میزان تقاضای نفت چین افزایش می یابد. در ابتدای بازار قیمت هر بشکه نفت برنت 64 دلار و 29 سنت بوده است بعد از شروع بازار این قیمت به 64 دلار و 37 سنت رسید اما دوباره با کاهش همراه شد و به 64 دلار و 12 سنت رسید، اما در ادامه بازار این قیمت به 64 دلار و 47 سنت که بیشترین قیمت معامله شده برای هر بشکه نفت امروز بود رسید و در نهایت بازار بر روی قیمت 64 دلار 29 سنت بسته شد.

قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا به 58 دلار و 8 سنت رسیده است و با کاهش قیکت همراه بوده است، در ابتدای بازار قیمت هر بشکه نفت 58 دلار و 12 سنت بوده است و بیشترین قیمت معامله شده برای هر بشکه نفت 58 دلار و 30 سنت بوده است و در نهایت بازار بر روی 58 دلار و 8 سنت بسته شده است.

بااقتصاد/

برچسب ها: نفت ، نفت برنت ، امریکا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: