bazarnews

کد خبر: ۷۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
امباپه به هدف اصلی رئال مادرید در آینده‌ای نزدیک تبدیل شده است، اما به نظر می‌رسد که سفیدپوشان تنها مشتری ستاره فوتبال فرانسه نیستند.

امباپه به هدف اصلی رئال مادرید در آینده ای نزدیک تبدیل شده است اما به نظر می رسد که سفیدپوشان تنها مشتری ستاره فوتبال فرانسه نیستند چرا که پاریسن ژرمن هم شرایط ستاره فرانسوی را دنبال می کند. نشریه انگلیسی سان گزارش داده است که لیورپول در نظر دارد که پیشنهادی جنون آمیز برای جذب امباپه بدهد و پی اس جی را راضی به فروش وی کند: 220 میلیون یورو به علاوه سادیو مانه سنگالی. لیورپول به ماندن سادیو مانه مطمئن نیست. این مهاجم سنگالی تا سال 2023 قرارداد دارد که پیشنهاد تمدید با سرخپوشان را رد کرده است. حالا مطبوعات فرانسه گزارش داده اند که کلوپ شرایط جذب امباپه را دنبال می کند و به دنبال خرید مهاجم فرانسوی است.
حالا رئال مادرید امیدوار است که پی اس جی به فروش امباپه رضایت ندهد. در حقیقت رئال مادرید برای خرید کیلیان در سال 2021 برنامه ریزی کرده است چرا که پس از بحران کرونا باشگاه رئال هم مثل سایر باشگاه ها دچار بحران مالی شده و باید در هزینه هایش صرفه جویی کند. کیلیان البته خودش هم رئال مادرید را به سایر گزینه هایش ترجیح می دهد چرا که رابطه خوبی با زین الدین زیدان دارد و دوست دارد که با مربی فرانسوی در ورزشگاه برنابئو کار کند.

آی اسپورت/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: