bazarnews

کد خبر: ۷۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ از ۲۳ تیر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور کارت شرکت کلیه داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ از روز دوشنبه ۲۳ تیر ماه سال جاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
لذا داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون ، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت اطلاع رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (شامل نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
 بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون فوق، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. همچنین سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

طلا/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: