bazarnews

کد خبر: ۷۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: آنچه اماراتی ها انجام دادند خوش خدمتی و خوش رقصی انتخاباتی به ترامپ و نتانیاهو در این شرایط و زمان است.

علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.
متن بیانیه ولایتی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در روزهای اخیر شاهد پرده برداری از یکی از رخدادهای تأمل برانگیز و عجیب در روابط سیاسی امارات متحده عربی با رژیم نامشروع، ظالم و غاصب صهیونیست بودیم.
پس از تشکیل دولت اشغالگر صهیونیستی در سرزمین قبله اول مسلمانان و اشغال فلسطین هرگز کسی نمی توانست تصور کند که دولت های مسلمان عربی جرأت و جسارت به رسمیت شناختن آن را داشته باشند اما با برخوردهای دوگانه برخی حکام مرتجع عربی در طول هفتاد سال، بر همه کارشناسان و خبرگان سیاسی مسجل شدکه در یک توازن نابرابر، بسیج تمامی کشورهای عربی به رهبری عبدالناصر نتوانست در طی سه جنگ میان اعراب و اسرائیل توفیقی حاصل نماید که یکی از دلایل این شکست ها فقدان همراهی و همکاری لازم علیه رژیم اشغالگر قدس بود به طوری که اسرائیل کوچک توانست در برابر بعضی دولت های عربی وابسته پیروز میدان گردد.
البته از دیگر دلایل این ناکامی را هم می توان به همراهی پنهان چنین کشورهایی با سیاست های استعماری استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل به عنوان مهره های دست نشانده در خیانت به آرمان فلسطین دانست و در طی سال های گذشته هم برخی کشورهای مرتجع عربی دست به تلاشی ناموفق زدند که روند مبارزه استقلال طلبانه فلسطینیان را به سازش بکشانند و البته غفلت برخی از مسئولین سرشناس فلسطینی ها نیز تسهیل کنندهاین اقدامات جنایتکارانه برخی از سران مرتجع عرب بود.

برچسب ها: امارات ، اسرائیل ، آمریکا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: