bazarnews

کد خبر: ۷۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷ عضو باند جاعلان چک بانکی سازمان های دولتی خبر داد و گفت: متهمان با همکاری یکدیگر قصد وصول چک جعلی ۱۲۰ میلیارد ریالی را داشتند که دستگیر شدند.

سردار علیرضا لطفی اظهار داشت: یازدهم مردادماه سال جاری پرونده ای با موضوع جعل چک بانکی به همراه ۲ متهم از کلانتری ۱۲۴ قلهک به دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳ تهران به اداره سیزدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.
رییس پلیس آگاهی تهران افزود: محتویات پرونده حکایت از آن داشت، یازده مرداد ماه روز دستگیری فرشاد و فریبرز هر دو ۴۰ ساله برای وصول یک فقره چک بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال مربوط به یکی از "سازمان های دولتی" به بانک ملی واقع در جنوب تهران مراجعه می کنند.
وی ادامه داد: با توجه به مبلغ بالای چک ارائه شده از سوی مجرمان و با هوشیاری متصدی بانک که با استعلام از سازمان مربوطه مبنی بر تائیده چک فوق، اظهار داشتند ما هیچ گونه چکی صادر نکرده ایم و تمامی پرداختی ها از طریق شماره شبا انجام می گیرد و چک فوق جعلی است، بلافاصله طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ فرشاد و فریبرز دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه هر دو متهم اظهار داشتند، ما چک را از از دو تن از دوستانم که در یکی از شهرهای شمالی کشور هستند گرفته ایم و قرار شد پس از وصول چک یک درصد از کل مبلغ را به ما پرداخت کنند که دستگیر شدیم.
وی افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات متهمان بلافاصله با هماهنگی بازپرس پرونده راهی شهرستان اعلامی شدند که با انجام به اقدامات پلیسی نوزدهم مردادماه هر دو متهم دستگیر و در تحقیقات اولیه اظهار داشتند، ما چک را از دو بچه محل به نام های سامان و رامین گرفته ایم که بلافاصله طی یک اقدام ضربتی هر دو متهم دستگیر و گفتند چک را از بابک گرفته ایم.

برچسب ها: چک ، پلیس ، آگاهی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: