bazarnews

کد خبر: ۷۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
وزیر صمت خبر داد؛
وزیر صمت گفت: تمامی معادن حبس شده طی دو ماه آینده آزاد خواهد شد و در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد تا شاهد کاهش فروش مجوز‌های معادن باشیم.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، صبح جمعه در مراسم کلنگ زنی طرح توسعه یک واحد صنعتی بیان کرد: یکی از برنامه‌های وزارت صنعت، جهش تولید است و به دنبال تحقق اهدافی هستیم که وزارتخانه در راستای جهش تولید در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: تکمیل ظرفیت‌های خالی صنایع در راستای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی نیز از جمله برنامه‌هایی است که در این وزارت خانه تبیین شده است.

وزیر صمت یادآور شد: یکی از بحث‌هایی که در استان‌ها مدنظر است و باید با حمایت‌های اقتصادی از بنگاه‌های اقتصادی محقق شود، افزایش ظرفیت و تکمیل ظرفیت واحد‌های اقتصادی است که کمتر از ظرفیت در حال فعالیت هستند این در حالی است که با این رخداد شاهد افزایش ظرفیت تولید در کشور خواهیم بود.

او با بیان اینکه احیای واحد‌های راکد و برطرف شدن مشکلات واحد‌های اقتصادی از جمله وظایف این وزارتخانه است عنوان کرد: در حوزه فولاد نیز وزارتخانه در نظر دارد چرخه فولاد را در تمامی استان‌ها تکمیل کند تا شاهد زمینه افزایش ظرفیت تولید و کاهش قیمت تمام شده باشیم تا زمینه افزایش اشتغال‌زایی در کشور فراهم شود.

رزم حسینی تاکید کرد: تکمیل ظرفیت محصولات فولادی پیش زمینه حضور محصولات فولادی در بازار‌های بین‌المللی است و این مهم می‌تواند عاملی برای جلوگیری از خام فروشی باشد.

وی با اشاره به تفویض اختیارات به استان‌ها گفت: تفویض اختیارات یکی از مطالبات استانداران است و ٩٠ درصد از اختیارات معادن کشور به استان‌ها منتقل خواهد شد.

او ادامه داد: تمامی معادن حبس شده طی دو ماه آینده آزاد خواهد شد و در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد تا شاهد کاهش فروش مجوز‌های معادن باشیم.

برچسب ها: معدن ، وزیر صمت ، رزم حسینی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: