bazarnews

کد خبر: ۷۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا در البرز با اعلام محدودیت های کرونا گفت: تردد بین تهران و البرز براساس این محدودیت ها مشکلی ندارد.

علی درویش پور روز پنجشنبه در حاشیه نشست هماهنگی اجرای محدودیت های کرونایی در البرز افزود: با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس کرونا و به رغم میل باطنی ستاد ملی و استانی و استاندار البرز، چاره ای جز رویکرد سلبی و ایجاد برخی محدودیت ها و ممنوعیت های ترددی برای مدیریت و کنترل بیماری باقی نماند تا بیش از این شاهد از دست دادن هموطنان نباشیم.
وی ادامه داد: در همین زمینه به محض ابلاغ محدودیت های ترددی در پنج کلانشهر حسب دستور استاندار البرز ، جلسه هماهنگی اجرای محدودیت ها برقرار و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه اکیپ هایی متشکل از نیروی انتظامی پلیس راه و راهور، کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز و امدادگران جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی و خروجی شهر مستقر و طرح اجرایی شد.
وی ضمن درخواست مجدد برای رعایت پروتکل ها از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی افزود: برای برخی از شهروندان استان که بین کرج و تهران بصورت روزمره تردد دارند نگرانی هایی وجود داشت اما با پیگیری های ستاد استانی و مکاتبات و مذاکراتی که با وزارت کشور داشتیم بر یکپارچگی و جدایی ناپذیر بودن تهران و البرز تاکید شد که با وجود ممنوعیت های اعمال شده، تردد بین دو شهر کرج و تهران شامل محدودیت نمی شود.
 درویش پور با اشاره به وضعیت حاد شیوع بیماری کرونا در استان البرز گفت: مردم عزیز استان در موج های گذشته بیماری بالاخص موج اول همکاری بسیاری خوبی را از خود نشان داده و نتیجه آن کنترل بیماری در دو موج اول و دوم بود. 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: