bazarnews

کد خبر: ۷۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
معاون اول رییس جمهوری گفت: پذیرفته نیست مردمی که ساکن مناطق پیرامونی طرح های بزرگ اقتصادی هستند از امکانات بی بهره باشند و سرمایه گذاران این طرح ها باید به مسئولیت اجتماعی خود در قبال ساکنین این مناطق عمل کنند.

اسحاق جهانگیری در جلسه دیدار نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی کشور یاد کرد و گفت: مردم استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی کشور نباید با برخی محرومیت ها و کاستی ها مواجه باشند و لازم است راهکارهایی برای رفع مشکلات و ایجاد رضایتمندی مردم این استان تدوین شود.
معاون اول رییس جمهوری با تأکید بر لزوم عمل به مسئولیت اجتماعی از سوی سرمایه گذاران طرح های اقتصادی خاطرنشان کرد: پذیرفته نیست مردمی که ساکن مناطق پیرامونی طرح های بزرگ اقتصادی هستند از امکانات بی بهره باشند و باید سرمایه گذاران این طرح ها به مسئولیت اجتماعی خود در قبال ساکنین این مناطق عمل کنند.
جهانگیری با اشاره به طرح راه آهن بوشهر و منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل و اجرای این طرح گفت: برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این طرح باید به دنبال منابع مالی مطمئن و تکمیل هر چه سریعتر این طرح از طریق فاینانس باشیم چرا که اگر منتظر باشیم تا این طرح با منابع و بودجه دولت عملیاتی شود، ممکن است به دلیل محدودیت های بودجه، مدت زمان زیادی برای آن سپری شود.
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به درخواست مردم استان بوشهر در خصوص اجرا و تکمیل فاضلاب برخی شهرهای استانگفت: دولت تلاش خواهد کرد با تخصیص منابع مالی، طرح های فاضلاب این شهرها را تا پایان دولت تکمیل کرده و به اتمام برساند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: