bazarnews

کد خبر: ۷۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
با تفاهمنامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با سازمان بهزیستی ۳۰۵ هزار نفر از مددجویان این سازمان بیمه می شوند.

علی شیرکانی در مراسم امضای تفاهم نامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با سازمان بهزیستی، اظهار کرد: با پیگیری های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح پوشش بیمه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار روستایی و عشایری به تصویب دولت رسید و درسال جاری اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: در این صندوق ۵ درصد حق بیمه توسط فرد و ۱۰ درصد باقی مانده توسط دولت پرداخت می شود. اما بر اساس این طرح دولت در سال اول صد در صد حق بیمه را پرداخت و این میزان به طور نسبی درسال های آتی کاهش می یابد تا به همان نسبت ۵ به ۱۰ موجود برسد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی با اشاره به ۵۳ هزار بیمه شده موجود در صندوق تحت پوشش سازمان بهزیستی، گفت: امروز ۳۰۵ هزار نفر دیگر از این عزیزان تحت پوشش بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان قرار خواهند گرفت. این طرح گامی موثر در پوشش بیمه این عزیزان در دولت تدبیر و امید است.
در ادامه این جلسه وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با توجه به اینکه بخشی از مددجویان سازمان در روستا ها حضور دارند خرسندیم که این زمینه فراهم شده است تا بتوان آن ها را تحت پوشش بیمه صندوق قرار دهیم.
وی ادامه داد: البته ۵۰ هزار نفر از مددجویان این سازمان که شامل زنان سرپرست خانوار و فرزندان سازمان بهزیستی ساکن در روستا ها تحت پوشش بیمه اجتماعی صندوق قرار داشتند در این مورد نیز ۱۰ درصد حق بیمه آن ها توسط دولت و ۵ درصد دیگر توسط سازمان بهزیستی پرداخت می شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: