bazarnews

کد خبر: ۸۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
از آن جایی که در پخت این شیرینی ها از هیچ مواد مضری استفاده نمی شود، تهیه این شیرینی ها به عنوان میان وعده یک پیشنهاد عالی برای کسانی نگران سلامتی و اضافه وزن خود هستند، می باشند.

شیرینی ها به خاطر طعم شیرین و جذابی که دارند به یکی از اصلی ترین میان وعده های افراد تبدیل شده است اما بسیاری از افراد مانند کسانی که درگیر بیماری های دیابتی هستند و یا رژیم غذایی های خاصی دارند که منع استفاده از قند و شکر دارند، مجموعه اچ بی سوئیت برای این دسته از افراد هم شیرینی مخصوصی دارد که در آن از شکر های مصنوعی و یا شیرین کننده های غیر طبیعی استفاده نشده است و از شکر بدون قند استویا که فاقد کالری و کربوهیدرات است به عنوان جایگزین استفاده می شود؛ لازم به ذکر است که در شیرینی بدون قند علاوه بر آرد و تخم مرغ از عسل، قهوه، انواع آجیل ها و مغز ها، زنجبیل و دارچین به عنوان ترکیبات اصلی این خوراکی ها استفاده می شود.

از آن جایی که در پخت این شیرینی ها از هیچ مواد مضری استفاده نمی شود، تهیه این شیرینی ها به عنوان میان وعده یک پیشنهاد عالی برای کسانی نگران سلامتی و اضافه وزن خود هستند، می باشند. خیلی از کسانی که عاشق خوراکی های شیرین و تنقلات هستند اغلب بعد از مدت کوتاهی بعد از استفاده مداوم از این خوراکی ها دچار مشکل های فراوانی مانند پوسیدگی دندان، سوء تغذیه، بیماری های قلبی و عروقی، ضعف در سیستم ایمنی بدن و ... شده اند که علت اصلی آن مواد قندی غیر طبیعی است که در تهیه و طبخ این شیرینی ها استفاده می شود اما شیرینی های بدون قند اچ بی سوئیت دبا استفاده از شیرین کننده های طبیعی مانند عسل و شکر استویا پخته می شوند که هیچ ضرری نداشته به طوری که حتی افراد دیابتی نیز می توانند از این شیرینی ها بخورند.

شیرینی بدون قند به چه کسانی توصیه می شود؟

افراد دیابتی از چه شیرینی هایی می توانند استفاده کنند؟

اول از همه بهتر است راجب بیماران دیابتی یکسری اطلاعات کلی داشته باشیم؛ کسانی که قند خون آن ها از 96 تا 112 میلی گرم در دسی لیتر بالاتر باشد این فرد دچار بیماری دیابت است یا به اصطلاح ساده تر مرض قند دارد. این 2 نوع کلی دارد که در هر 2 نوع آن فرد باید حساسیت های لازم را در خوراکی های مصرفی اش رعایت کند تا بتوانند پیشروی این بیماری را کنترل در غیر این صورت این بیماری به سرعت رگ های داخلی بدن را تخریب می کند و به چشم، اعصاب و کلیه آسیب می زند که در نتیجه آن امکان بروز مشکلات قلبی در فرد را به شدت بالا می برد. این افراد از خوردن شیرینی و خوراکی هایی که دارای قند مصنوعی می باشند به جد خودداری می کنند تا از سلامتی خود مراقبت کنند.

قنادان اچ بی سوئیت از فرمولی در پخت شیرینی دیابتی خود استفاده می کنند که هیچ یک از ترکیبات تشکیل دهنده آن قند مصنوعی و مضری که در سایر شیرینی ها وجود دارند را استفاده نمی کنند، هدف این مجموعه تولید خوراکی های سلامت محور برای افزایش طول عمر و حفظ سلامتی افراد جامعه است لذا به کیفیت و سلامت شیرینی های خود به شدت اهمیت می دهد. به همین دلیل این مجموعه به یکی از شناخته شدین ترین مجموعه های تولید محصولات سلامت محور تبدیل شده است.

شیرینی بدون قند به چه کسانی توصیه می شود؟

شیرینی رژیمی چیست؟

اچ بی سوئیت به فکر کسانی که دارای رژیم گیاهخواری هستند و یا به گلوتن موجود در آرد حساسیت دارند نیز هست و با پخت محصولات رژیمی که مطابق میل این افراد باشد و در عین حال سالم و طبیعی باشد پاسخگوی نیاز این دسته افراد نیز هست.

علاوه بر آن ورزشکاران یا کسانی که برای تناسب اندام خود از برنامه های غذایی بدون قند و شکر پیروی می کنند می توانند شیرینی رژیمی بخورند بدون اینکه نگران قند موجود در آن باشند چراکه همه ترکیبات این محصولات کاملا طبیعی و سالم هستند و هیچ ضرری برای سلامت آن ها ندارد.

روغنی که برای پخت شیرینی و کوکی های رژیمی استفاده می شود روغن های گیاهی مانند شاهدانه، زیتون و نارگیل است که به لحاظ خاصیتی بسیار مقوی بوده و غنی از ویتامین هستند و کالری کمتری نسبت به روغن های معمولی موجود در بازار دارند.

علاوه بر آن از آرد کلم سفید که دارای فیبر زیاد و کربوهیدرات بسیار پایینی است، استفاده می شود که مزیت ویژه این شیرینی ها محسوب می شود.

انواع کیک ها مانند برانیز ها، انواع کوکی ها مثل کوکی کشمشی، کتویی و ...، انواع تارت ها مثل تارت بادام، و حتی باقلوا هایی که توسط قنادان اچ بی سوئیت پخته می شود علاوه بر اینکه برای سلامتی مضر نیستند بلکه برای افرادی که مشکل قند و دیابت دارند نیز قابل استفاده هستند چراکه هیچ قند یا شکر مصنوعی در آن به کار نرفته است و با بهترین و با کیفیت ترین مواد موجود تهیه و پخته می شوند.

این مجموعه از سال 1394 وارد این عرصه شده است و در تمان این سال در تلاش بوده که شیرینی های با کیفیت و خوشمزه ای ارائه دهند که سالم نیز باشند تا افراد بدون نگرانی آن ها را به عنوان میان وعده بخورند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: