bazarnews

کد خبر: ۸۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع فروش آمپول های تقلبی کرونا در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم قبل از اینکه جان کسی را به خطر بیاندازد، دستگیر شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی افزود: شخصی با در دست داشتن شکواییه ای به پلیس فتا مراجعه کرد و مدعی شد که فردی ناشناس تحت عنوان فروش آمپول درمان کرونا از وی مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: شاکی در ادامه اظهار داشت همسرم به کرونا مبتلا شده بود و به جهت خرید داروهای مورد نیاز درمان وی مشغول جستجو در کانال ها و گروه های پزشکی در فضای مجازی بودم که با فردی ناشناس آشنا شدم که ادعا می کرد آمپول های بهبود روند درمان کرونا را دارد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متهم با ترفندهای زیرکانه شاکی را فریب داده و تعداد ۵ عدد آمپول کرونا به قیمت هر عدد۴۰ میلیون ریال به فرد قربانی فروخته است و مجموعا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است که پس از مراجعه به بیمارستان و بررسی توسط پزشک متخصص مشخص می شود آمپول ها تقلبی بوده است و در صورت استفاده می توانست منجر به مرگ همسر شاکی شود.
این مقام انتظامی بیان داشت: با تلاش های شبانه روزی و اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا ردپای مجرم در فضای مجازی مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی با مراجع قضایی این کلاهبردار اینترنتی در یک اقدام غافلگیرانه پلیسی و در حالی که قصد فروش این آمپول های مرگبار به شخص دیگری را داشت دستگیر شد و بیش از ۱۴ عدد آمپول تقلبی از محل اختفای وی کشف شد.

برچسب ها: واکسن کرونا ، کرونا ، پلیس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: