bazarnews

کد خبر: ۸۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نسبت به وضعیت نامطلوب امکانات درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در شهرستان خمین به شدت انتقاد کرد.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمین اظهار کرد: وضعیت امکانات درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در شهرستان خمین وضعیت نامطلوبی است که در همین راستا لازم است تدابیری اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: در این شهرستان بیش از 60 هزار نفر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند اما متاسفانه در این شهرستان نه امکانات درمانی مطلوبی وجود دارد و نه امکانات خدمات رفاهی برای ارائه به این خانواده‌ها که طی تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وی خواستیم برای رفع این مشکل برنامه ریزی کنند.

 نماینده مردم خمین در مجلس در ادامه، با اشاره به ضرورت توجه به جزئیات لایحه بودجه اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ باید با توجه ویژه به افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی و اقشار ضعیف تصویب شود چراکه با توجه به شرایط فعلی این افراد زندگی بسیار سختی را می‌گذرانند.

وی بیان کرد: در اصل سوم قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی وظیفه دارد به سمت عدالت‌ محوری و اجرای آن حرکت کند، واین عدالت نیست که عده‌ای در جامعه زیرخط فقر زندگی کنند و در خطر فقر مطلق قرار گیرند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توجه به افراد کم‌درآمد در شرایط سخت اقتصادی، عنوان کرد: رفع تبعیضات ناروا و توجه به طبقات ضعیف جامعه باید در بودجه‌بندی در نظر گرفته شود، دولت افزایش ۲۵ درصدی حقوق تمام کارکنان را مطرح کرده بود اما مجلس مقابل این موضوع ایستاد و در کمیسیون تلفیق با این پیشنهاد مخالفت شد، افزایش یکسان حقوق فردی که ۲۰ میلیون تومان درآمد دارد و شخصی که ۲ میلیون تومان حقوق دارد، عین بی‌عدالتی است و با عدالت نظام جمهوری اسلامی سازگار نیست.

فارس/

برچسب ها: علیرضا نظری ، خمین ، تعاون
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: