bazarnews

کد خبر: ۸۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی درباره اهانت به رییس جمهوری ضمن انتقاد از توهین به رییس جمهوری و تاکید رهبر معظم انقلاب بر رعایت ادب اسلامی نوشت: چه جریانی از توهین به منتخب مردم سود می‌برد؟

 «محمد شریعتمداری» در واکنش به توهین به رییس‌جمهوری از سوی برخی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در یکی از شهرهای کشور در توییتی، نوشت: اهانت‌های مکرر به رییس جمهوری، بارها موجب ورود صریح رهبری معظم انقلاب به رعایت #ادب_اسلامی شد. چرا گوش شنوایی نیست؟

وی افزود: چه جریانی از توهین به منتخب مردم سود می‌برد؟ امیدی به برخورد با اهانت کنندگان هست؟
براساس این گزارش، همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن که انتظار می‌رفت روز وحدت و انسجام و همبستگی ملی باشد، عده‌ای بدون توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم پرهیز از بی‌ادبی و هتاکی علیه رییس جمهوری مقام دوم کشور شعار دادند. این رفتار نابخردانه با واکنش‌های جدی از سوی شخصیت‌های سیاسی مواجه شده است و خواهان برخورد قوه قضائیه با این افراد شده‌اند.  

جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در توئیتی در این باره نوشت: اهانت به رئیس جمهوری، آن‌هم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که مردم علی رغم تحمل مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه، ندای وحدت و همدلی و دفاع از ارزش‌های انقلاب خود سر می‌دهند سزاوار برخوردجدی مراجع قانونی است تا بیش از این شاهد شکستن حریم‌ها و سقوط ارزش‌های اخلاقی جامعه نباشیم!  

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: