bazarnews

کد خبر: ۸۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
دستور شاپرک به پرداخت‌یارها:
شرکت خدمات پرداخت شاپرک به شرکت‌های پرداخت‌یار دستور داده است که نسبت به قطع خدمات پرداخت الکترونیک به پذیرندگان پشتیبانی‌شده که کالا و خدماتی مغایر به قوانین جمهوری اسلامی ایران و بانک مرکزی ارائه می‌کنند، اقدام کنند.

گروه بازاردیجیتال بازارنیوز: مطابق بند ۷-۱۲ ماده ۷ با موضوع الزامات پرداخت یاری، "پرداخت یار موظف به اتخاذ تدابیر و تامین ملزومات فنی لازم جهت نظارت مستمر و هوشمند بر عملکرد پذیرندگان خود می‌باشد و در صورت مواجهه با فعالیت مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و یا نقض ضوابط شبکه پرداخت توسط پذیرنده، مکلف به قطع خدمت و ارئه گزارش به شرکت شاپرک و دادستانی می‌باشد".
از این رو ضررویست ضمن دقت در رعایت مستمر عدم ارائه خدمت به کسب و کار‌های نامتعارف و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران، بلافاصله پس از دریافت این نامه، نسبت به قطع خدمات پرداخت الکترونیک به پذیرندگان پشتیبانی شده که کالا یا خدمات مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و الزامات و قوانین بانک مرکزی ج. ا ارائه می‌نمایند (مانند و نه محدود به فروش رمز ارز، فروش VPN، سایت‌های شرط بندی و قمار و ...) اقدام و نتیجه را به شرکت شاپرک اطلاع رسانی نمایید.

 

خدمات مربوط خریدوفروش ارز‌های دیجیتال قطع شود +سند

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: