bazarnews

کد خبر: ۹۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
یک هیات دانشگاهی از دانشگاه دولتی دمشق سوریه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و برج فناوری این دانشگاه بازدید کردند و در زمینه همکاری‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی با یکدیگر به گفتگو پرداختند.
 

بازدید هیات دانشگاه دولتی دمشق سوریه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور دکتر ابوالقاسم مسگرپور طوسی معاون بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر امیر گل‌رو مدیر کل همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، معاونان آموزشی، پژوهشی، مدیر بین الملل، مدیر مرکز رشد و مدیر مرکز انفورماتیک دانشگاه دولتی دمشق سوریه و دو نماینده از مرکز همکاری‌های اسلامی انجام شد.

دکتر امیر گل‌رو، مدیر کل همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص جزئیات این جلسه گفت: در ابتدای این جلسه از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه دولتی دمشق توضیحاتی ارائه شد و موضوعات همکاری میان دو دانشگاه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس صحبت‌های انجام شده قرار است اساتید علاقه‌مند از دو دانشگاه در حوزه‌های مکانیک، برق، مهندسی پزشکی و مدیریت برای فعالیت علمی و آموزشی مشخص شوند.

مدیر کل همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: جلسه معرفی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دانشجویان دانشگاه دولتی دمشق نیز قرار است به صورت مجازی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر گل‌رو خاطرنشان کرد: همچنین قرار است مدرسه تابستانی توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دانشجویان دانشگاه دولتی دمشق برگزار شود. 

وی گفت: راه‌اندازی و اجرای مرکز رشد با کمک دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشگاه دولتی دمشق نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 

ایسنا/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: