bazarnews

کد خبر: ۹۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
شانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر با حضور گراوند استاندار و کشاورزی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی عضو این کارگروه، نمایندگان بانک‌های عامل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ مصدق کشاورزی در این جلسه ضمن تقدیر از بانک های عامل و دستگاه‌های اجرایی گفت: 100درصد مبلغ تخصیصی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان بوشهر جذب شده است.
دبیر کارگروه اشتغال استان بوشهر ادامه داد: با پرداخت 304 میلیارد تومان به تعداد 2786طرح ،برای 4773 نفر در روستاهای استان بوشهر ایجاد اشتغال شده است، که در دستگاه های اجرایی استان، جهاد کشاورزی با 1917 طرح و در بین شهرستان های استان، شهرستان دشتستان با 939 طرح بیشترین میزان طرح را به خود اختصاص دادند.
مصدق کشاورزی افزود : با پیگیری های خوب استاندار بوشهر از 100میلیاردتومان سهم متمرکز، 67 میلیاردتومان آن ابلاغ شده که برای بانک توسعه تعاون 25 میلیارد تومان، پست بانک 20 میلیارد تومان و صندوق کارآفرینی 22 میلیارد تومان اعتبار تعیین گردید.
کشاورزی تصریح کرد: کلیه طرح های درخواستی تسهیلات 10100طرح با پیش بینی 3هزار میلیارد تومان بوده است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ، تصریح کرد : از جلسه قبل تا کنون 8 میلیارد تومان پرداختی جدید انجام شده و مبلغ کل آن به 70 میلیارد تومان رسیده است که با این مبالغ پرداختی از 2660 طرح حمایت شد.
در ادامه این جلسه عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر اظهار کرد: در سال جاری جلسات کارگروه با تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با کیفیت و نظم خوبی برگزار شد و در مجموع نتایج خوبی نیز در بر داشت. همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه و بانکهای عامل در حوزه اشتغال پایدار روستائی و عشایری در کنار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در جذب صدرصد اعتبارات روستائی بخوبی همکاری کردند.
وی افزود: با وجود مشکلات بیماری کرونا و محدودیت‌ها و مشکلاتی که داشتیم عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری خوب بوده و البته انتظار ما از نظام بانکی این است که همکاری 100 درصدی داشته باشند و گره گشای تولیدکنندگان بوده و کاغذبازی اضافی را حذف کنند.
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: فرآیندهای پیچیده و کاغذبازی موجبات کندی کار می شود و تولیدکنندگان را بی‌انگیزه می‌کند که مدیران اجرایی و مدیران بانک‌ها باید در این زمینه همکاری نمایند.

آریانیوز

برچسب ها: بوشهر ، عشایر ، روستا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: