bazarnews

کد خبر: ۹۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فروارده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج گفت: جایگاه‌های موقت عرضه میوه شب عید تا ۲۰ فروردین فعال هستند.

سعید اردشیری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هر هفته کمیته نرخ‌گذاری در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تشکیل و قیمت‌ انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار تعیین می‌شود، گفت: به همین علت، شاهد تفاوت قابل توجه قیمت‌ها در میادین و سطح شهر هستیم.

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج اضافه کرد: دلیل قیمت پایین‌تر محصولات میادین، پایین آوردن حاشیه سود به واسطه فروش بالای میادین است.

‎وی بر اجرای سیاست‌های تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو سیب قرمز ۸۸۰۰  تومان، سیب زرد ۹۰۰۰ تومان و پرتقال تامسون شمال ۱۱۲۰۰ تومان است.

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج همچنین قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار و جایگاه های موقت را ۴۴۰۰  و سیب زمینی را ۳۹۰۰ تومان اعلام کرد.

اردشیری در بخش دیگری با اشاره به وضعیت کرونایی استان به ویژه کلان‌شهر کرج، گفت: با توجه به این مهم در هر منطقه دو جایگاه موقت عرضه میوه و ‌محصولات کشاورزی ایجاد شد تا از تجمع شهروندان در بازارهای روز به منظور رعایت فاصله اجتماعی جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در این جایگاه‌ها محصولات با نرخ مصوب میادین و سیب و پرتقال با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار به عموم شهروندان ارائه می‌شود.

وی گفت: جایگاه‌های موقت عرضه میوه شب عید تا بیستم فروردین فعال هستند.

برچسب ها: کرج ، میوه ، تره بار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: