bazarnews

کد خبر: ۹۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
امروزه اپلیکیشن حرف اول در هر گوشی است و تمام دنیای موبایل بدون اپلیکیشن تقریبا بلااستفاده است. هرروز اپلیکیشن‌های جدیدی به بازار معرفی می‌شوند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و نیازهای روزمره ما را برطرف می‌کنند.

امروزه اپلیکیشن حرف اول در هر گوشی است و تمام دنیای موبایل بدون اپلیکیشن تقریبا بلااستفاده است. هرروز اپلیکیشن‌های جدیدی به بازار معرفی می‌شوند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و نیازهای روزمره ما را برطرف می‌کنند.

اما آیا هیچ‌کدام از این اپلیکیشن‌ها به فکر جیب فروشگاه های شهر هم هست؟! در این مقاله ما به سراغ معرفی اپلیکیشنی میرویم که هدف آن حمایت از کسب و کارهای محلی و تشویق مردم به خرید از بازار شهر خود است.

ویترینو چیست و چه کار می‌کند؟

دیگر زمان آن به اتمام رسیده که مردم برای تهیه کالای مورد نظر خود ساعت ها در مغازه های مختلف و فروشگاه های بزرگ پرسه بزنند. قیمت های بالا، مصرف بنزین، مسافت های طولانی، از دست رفتن زمان و بسیاری از نقص های دیگر در خرید آفلاین وجود داشته که امروزه اپلیکیشن ویترینو این مشکلات را برطرف کرده است.

پلتفرم ویترینو یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای مردم است که با نصب آن می‌توان بازار شهر  را در خانه یا محل کار رصد کرد و در عرض چند ثانیه کالای موردنظر را پیدا و خریداری کرد.

یکی از مزیت های اپلیکیشن ویترینو نسبت به دیگر سایت ها و اپلیکیشن ها مشابه این است که کاربر میتواند کالاها را بصورت حضوری از فروشگاه ها خریداری کند.

ویترینو در تلاش است تا کسب وکارهای شهر  رونق بیشتری بگیرند و این کار را با ایجاد یک پل ارتباطی بین بازار سنتی و محلی شهر با دنیای دیجیتال میسر می کند.

تصاویر اپلیکیشن ویترینو:

ویترینو| ویترین بازار ایران

ویترینو، گوگل کسب و کارهای شهر

ویترینو یک موتور جستجوگر شهری است، که کاربران با استفاده از آن می توانند به سادگی تمام کالاهای موردنباز خودرا در سطح شهر  پیدا کنند و در کمترین زمان ممکن آن را تهیه کنند.

علاوه بر قسمت فروشگاهی، ویترینو با داشتن یک دیتابیس بزرگ از نیروی های فنی مثل مکانیک،برق کار،کاشی کار، بنا و... و همچنین نیروی خدماتی مانند قالیشویی،خشک شویی،موسسات آموزشی، آرایشگاه و... به سادگی نیاز شما را  در این زمینه برطرف می کند.

ویترینو| ویترین بازار ایران

بخش جذاب دیگر اپلیکیشن ویترینو قسمت اطراف من است که توسط تیم ویترینو در حال توسعه است که تا پایان شهریور به بهره برداری خواهید رسید، با پیاده سازی اطراف من، ویترینو به یک موتور جستجوگر شهری تمام عیار تبدیل خواهد شد.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن ویترینو:

مشاهده ویترین آنلاین فروشگاه های شهر

جستجوی کالای موردنظر در فروشگاه های شهر

تسریع فرآیند خرید

دریافت سریع کالا در کمتر از چند ساعت

دسترسی به مراکز و نیروهای فنی و خدماتی

امکان خرید آنلاین و حضوری کالا

 

با ویترینو کرکره مغازه تون همیشه بالاست!

معضل ویروس جهانی کرونا، تاکنون ساختارهای زیادی را در زندگی ما تغییر داده است. این تحولات از یک طرف، معطوف به سبک زندگی ماست؛ و از طرف دیگر، شیوه مدیریت کسب‌وکارهاست.

ویترینو| ویترین بازار ایران

آنچه مسلم است، تغییراتی که در این یک سال شاهدش بوده‌ایم، نوع نگاه مردم را به دنیا و شیوه مدیریت آن عوض کرده و تغییرات، تا مدت‌ها با ما همراه خواهند بود.

یک نگاه به مراکز خرید در دوران قرنطینه خانگی و فاصله گذاری در زمان اپیدمی کرونا کافی است تا متوجه شوید که این شرایط چقدر بازار را تحت تاثیر خود قرار داده است.

یکی از مهم‌ترین اقدامات، همگام شدن کسب و کارها با ارائه خدمات و کالاها به صورت اینترنتی است. به زبان ساده‌تر، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در دوران کرونا، نیاز هر کسب و کاری است!

خبر خوب این است که صاحبین کسب و کارها می توانند در پلتفرم ویترینو با هزینه ای تقریبا رایگان، شعبه آنلاین خود را راه اندازی کنند.

از مهم ترین ویژگی های ویترینو برای صاحبین کسب و کارها این است که این پلتفرم از فروش محصولات کمیسیون دریافت نمی کند.

رابط کاربری ویترینو بسیار ساده است و کاربران مبتندی نیز به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند.

در مجموع اپلیکیشن ویترینو یکی از آینده دار ترین استارتاپ های کشور است که انتظار می رود به زودی یکی از برترین بازیگر های این صنعت تبدیل شود.

 

برچسب ها: ویترینو ، بازار ، اپلیکیشن
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: