bazarnews

کد خبر: ۹۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
ایمان شیوافر مدیر عامل بندر فریدونکنار اظهار کرد: ما توانستیم فروردین ماه امسال با دو پستاسکلهدر بندر فریدونکنار ۸۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالا را تخلیه و بارگیری کنیم.

وی گفت: این مهم می‌تواند به عنوان یک رکورد ارزنده برای بخش خصوصی مطرح شود، اگر به بخش خصوصی اعتماد شود، اتفاقات مثبت و رکوردشکنی‌ها در خدمت و دستاوردها نمایان‌تر از همیشه خواهد بود.

شیوافر افزود: مکنده ۳۵۰ تنی که توسط شرکت عصر متین شمال در بندر فریدونکنار مستقر و آغاز به کار کرده، در سال ۲۰۲۰ توسط شرکت ویگان بلیژیک ساخته شده و در جهان فقط سه دستگاه از آن تولید شده است.

 

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار با اشاره به اینکه در ساخت ساختمان جدید اداره گمرک بندر فریدونکنار، شرکت راهبران با در نظر گرفتن افقی ۲۰ ساله این ساختمان را با متراژ هزار و ۵۰۰ متر مربع و هزینه ۷۵ میلیارد ریالی احداث کرده است.

وی ادامه داد: در خصوص ساخت ۱۲ سیلوی جدید غلات هم باید گفت که هم اکنون ظرفیت انبارش کالا برای هربار پروفایل کردن در بندر فریدونکنار ۱۳۰ هزار تن است که این ظرفیت می‌تواندبه صورتسالانه تا یک میلیون تن هم باشد.

شیوافر اضافه کرد: البته با توجه به شرایط خاص کشور به ویژه در حوزه نهاده‌های دامی، مجموعه شرکت راهبران بندر فریدونکنار و شرکت عصر متین شمال به این نتیجه رسیدیم که ۱۲ باب سوله جدید با متراژ بیش از ۱۳ هزار متر مربع به ظرفیت کنونی بندر اضافه شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی این سه طرح در بندر فریدونکنار نویدبخش اشتغال‌زایی بیشتر، کارآفرینی بیشتر، رونق و توسعه شهرستان و منطقه خواهد بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: