bazarnews

کد خبر: ۹۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
جلسه بررسی عملکرد ۱۲ ماهه و بررسی بودجه ۱۴۰۰ شرکت ایران‌ترانسفو با حضور نمایندگان سهام‌داران عمده شامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، شرکت سرمایه‌گذاری امین توان آفرین‌ساز و شرکت مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) برگزار شد.

سال گذشته شرکت ایران‌ترانسفو افزایش سرمایه ۸۷۱ درصدی از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی زمین را تقسیم کرد.

 

مهم‌ترین هدف از برگزاری این نشست، هم‌اندیشی مدیران شرکت ایران‌ترانسفو و سهام‌داران عمده برای بررسی عملکرد سال مالی ۱۳۹۹ و بحث و گفت‌وگو در خصوص برنامه‌های پیش روی ایران‌ترانسفو بود.

در این جلسه مدیر امور مجامع و سهام شرکت ایران‌ترانسفو با اشاره به افزایش سرمایه ۸۷۱ درصدی شرکت ایران‌ترانسفو از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی زمین طی سال گذشته، گفت: سرمایه شرکت از ۳۷۵۰ میلیارد ریال به بیش ۳۶ تریلیون و ۴۰۲ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال افزایش یافته است که به  ۳۶ تریلیون و ۴۰۲ میلیارد و ۷۵۶ میلیون سهم عادی هزار ریالی با نام، تقسیم و پرداخت شد.

محمدی ادامه داد: مراحل ثبت و پذیرش سه شرکت زیرمجموعه خود شامل شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان، شرکت عایق‌های الکتریکی پارس و شرکت ایران‌ترانسفو ری در فرابورس در جریان است که تصویب نهایی آن‌ها از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین معاونت مالی و اقتصادی شرکت، گزارش جامعی از عملکرد شرکت در سال مالی ۹۹ ارائه داد که حاکی از رشد چشم‌گیر ‌در فروش و سودآوری و بهبود ساختار مالی و وصول مطالبات و سایر شاخص‌های مالی بود.

در ادامه، بهزاد ظهیری مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو، رشد و توسعه روزافزون این شرکت را نتیجه حمایت‌های همه‌جانبه سهام‌دارن دانست و ادامه نوسازی و بهینه‌سازی و اورهال برخی تجهیزات و گلوگاه‌های تولیدی شرکت را از برنامه‌های این مجموعه در سال‌جاری اعلام کرد و خواستار همراهی سهام‌داران شد.

همچنین در این جلسه نمایندگان سهام‌داران عمده در خصوص صیانت از ارزش سهام شرکت در بازار سرمایه با یکدیگر مذاکره و متفق‌القول بر این امر تاکید و توافق کردند.

نمایندگان سهام‌داران عمده همچنین با بررسی گزارش عملکرد شرکت در سال ۹۹، ضمن ابراز رضایت و قدردانی از هیئت‌مدیره و مدیرعامل و کارکنان، خواستار ارائه برنامه مدیریت برای دوام توسعه هرچه بیشتر شرکت، قبل از برگزاری مجمع شده و حمایت تمام‌قد خود از این شرکت را اعلام کردند.

گفتنی است علی‌رغم استمرار تحریم‌های ظالمانه در سال ۱۳۹۹ فروش و سود شرکت اصلی و شرکت‌های تابعه به میزان قابل توجهی افزایش داشته است. علاوه بر این مقرر شد از این پس این جلسات به‌ صورت منظم و دوره‌ای با حضور سهام‌داران عمده برگزار شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: