bazarnews

کد خبر: ۹۳۵۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اردوگاه شهید باهنر رهن بانک بود ولی سند آن را دو هفته پیش گرفتند و به آموزش و پرورش بازگشت.

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی و تربیتی دکتر نصیری در منطقه 10 آموزش و پرورش شهر تهران، با اشاره به رشد علمی در کشور، اظهار کرد: امروز جایگاه ایران از نظر تولیدات علمی، 14، 15 است یعنی در بین 200 کشور، رتبه 14 را داریم.


وی به رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: هیأت دولت چند وقت پیش لایحه رتبه‌بندی معلمان را به مجای ارائه داد و ما نیز هفته پیش، کلیات را تصویب کردیم و با عشق برای معلمان کار می‌کنیم.

منادی افزود: مجلس علاوه بر اعتبارات دولت، 2 هزار میلیارد تومان برای آموزش و پرورش پیش‌بینی کرد و 15 هزار میلیارد تومان نیز برای رتبه بندی پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه برخی مسؤولان مردم را ناامید می‌کنند، ادامه داد: کارهای خوبی شده است مثلا شبکه شاد خوب عمل کرده است.رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سند اردوگاه شهید باهنر تهران اشاره کرد و افزود: اردوگاه شهید باهنر رهن بانک بود ولی سند آن را دو هفته پیش گرفتند.

فارس/

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
واقعآ 50درصد فوقالعاده ویژه معلمان سال 98 اضاف شده به حقوق فرهنگیان
همبرگر هندونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
معلمان مظلوم بنشیند در خونه که اینها رتبه بندی وفوق العاده ویژه وهمسان سازی را برایتان اجرا میکنند ازخواب غفلت بلند شوید که وقت عمل است شرم بر هرچه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
اقای وزیر کی این رتبه بندی اجرا میشه لطفا فوق العاده ویژه و رتبه بندی حق معلمان هست این دو تا را اجرایی کنید همه کارمندان دولت پنجاه درصد را گرفتند جز معلمان در حالی که منابع مالیش هم تامین شده بود علت چیه با معلم سر ناسازگاری دارید
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: