bazarnews

کد خبر: ۹۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
صرافی باینس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد سقف برداشت بیت کوین حودرا از ۲ بیت کوین در هر ۲۴ ساعت به ۰.۰۶ بیت کوین در هر شبانه روز کاهش خواهد داد. ۰.۰۶ بیت کوین با احتساب قیمت کنونی بیت کوین تقریبا ۲۵۰۰ دلار ارزش دارد.

گروه بازاردیجیتال بازارنیوز- رضامؤیدی؛ صرافی باینس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد سقف برداشت بیت کوین حودرا از ۲ بیت کوین در هر ۲۴ ساعت به ۰.۰۶ بیت کوین در هر شبانه روز کاهش خواهد داد. ۰.۰۶ بیت کوین با احتساب قیمت کنونی بیت کوین تقریبا ۲۵۰۰ دلار ارزش دارد.

اواخر هفته گذشته صرافی بایننس اعلام کرد که سقف برداشت روزانه برای حساب‌هایی که فقط احراز هویت مقدماتی و پایه را انجام داده اند به ۰.۰۶ بیت کوین در روز کاهش خواهد یافت. صرافی بایننس در اعلامیه خود خاطرنشان کرده است این تغییر برای حساب‌های جدید بلافاصله اعمال خواهد شد و برای کاربران کنونی نیز در چندین مرحله صورت خواهد گرفت. اعمال این قوانین از ساعت ۴:۳۰ بامداد روز ۱۳ مرداد آغاز خواهد شد.

تغییرات بایننس از زمانی که این صرافی تحت فشار نهاد‌های مختلف قانونگذاری در اروپا و آمریکا قرار گرفت آغاز شد. این فشار‌ها به دلیل عدم پیروی از قوانین موجود در کشور‌های مختلف بر بایننس اعمال شده است. این احتمال وجود دارد که طی روز‌های آتی صرافی بایننس تغییرات و سیاست‌های سخت گیرانه تری را اعمال کند.

هنگام ثبت نام در بایننس ip کاربر شناسایی شده و بر اساس آن ملیت کاربر به صورت پیش فرض تعیین می‌شود. کاربران به محض ثبت نام اجازه برداشت نخواهند داشت و می‌بایست یکی از سه سطح مختلف احراز هویت یعنی Basic,Intermediate و Advanced را تکمیل نمایند.

برای تایید حساب کاربری پایه (Basic) به وارد کردن ایمیل، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام شهر، خیابان و کد پستی نیاز است. بعد از ثبت این اطلاعات امکان تغییر آن‌ها وجود ندارد. برای تایید سطح‌های کاربری Intermediate و Advanced بارگزاری مدارک شناسایی، تایید چهره و تایید آدرس الزامی است.

اعمال محدودیت در برداشت رمز ارز از صرافی بایننس

متاسفانه مشاهده شده است که برخی کاربران در فضای مجازی در پی اعمال محدودیت‌ها بر فعالیت کاربران در صرافی بایننس برای استفاده از خدمات بایننس اقدام به استفاده از پاسپورت‌های جعلی کرده اند. در این میان برخی افراد سودجو هم به کاربران ایرانی پیشنهاد می‌دهند برای استفاده از صرافی بایننس با استفاده از مدارک شناسایی دیگران مراحل احراز هویت حساب کاربری را تکمیل کنند و هزینه‌های بالایی هم برای این کار دریافت می‌کنند. این در حالی است که با توجه به تخلف بودن چنین اقدامی اگر صرافی متوجه این اقدام شود سرمایه کاربر را بلوکه خواهد کرد.

 

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: