bazarnews

کد خبر: ۹۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
امروزه با پیشرفت تکنولوژی مردم ابتدا در اینترنت جستجو کرده و بعد خرید کرده یا خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند، پس سعی کنید خودتان را بالا بکشید و همراه با تکنولوژی پیش بروید؛ اگر این موضوع را جدی نگیرید مشتریان آنلاین خود را از دست خواهید داد.

اگر کسب و کار شما هنوز بصورت سنتی است و آن را توسعه نداده‌اید (یعنی کسب و کار خود را اینترنتی نکرده‌اید) شک نکنید که در آینده پیش‌رو این شما هستید که در لیست خاطرات می‌توانید به خوبی بدرخشید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مردم ابتدا در اینترنت جستجو کرده و بعد خرید کرده یا خدمات مورد نیاز را دریافت می‌کنند، پس سعی کنید خودتان را بالا بکشید و همراه با تکنولوژی پیش بروید؛ اگر این موضوع را جدی نگیرید مشتریان آنلاین‌ خود را از دست خواهید داد.

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟

هم اکنون این سوال برای شما بوجود می آید: من آگاهی لازم برای انجام این کار را ندارم!

این نشانه نداشتن رویا و هدف شماست، اگر انسان هدفمندی باشید، تحقیق کرده یا کلیه موارد لازم برای انجام آن کار را می‌آموزید.

این جمله را به یاد داشته باشید: کسی که بخواهد کاری را انجام دهد راه‌هایش را پیدا می‌کند، نخواهد بهانه‌هایش را میابد.

نوآوری داشته باشید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید؛ ابتدا استعداد و علایق خود را شناسایی کرده و بعد از آن شروع به ایده پردازی کنید.

ایده یک کسب و کار عالی و پول‌ساز می‌تواند در شما انگیزه بوجود بیارد. برای اینکه بتوانید به خوبی فکر کنید به یک محیط آرام بروید، تمام تفکرات خود را روی کاغذ بیاورید حالا باید روی فکرهای خود کار کنید تا ایده بوجود بیاید بلافاصله ایده‌های خود را روی کاغذ دیگری بنویسید تا فراموش نشوند. برای بهبود بیشتر روند ایده پردازی آب بنوشید، برای استراحت به یک موزیک شاد و انرژیک گوش دهید، به هوای آزاد بروید.

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟

مدام از خودتان این سوالات را بپرسید: چه چیزی هنوز بوجود نیامده؟ من چه خدمتی می‌توانم به انسان‌های اطراف خودم بکنم؟ این ایده من چقدر میتونه مفید باشه؟ چرا دیگران باید به سمت من بیان؟ ایجاد این نوع سوالات و پاسخ به این نوع سوالات باعث می‌شود ذهن شما شروع به ایده پردازی کند و رفته رفته نکاتی به ذهن شما می رسد که از آن نکات متعجب خواهید شد.

برای اینکه از ایده‌ها بازخورد بگیرید قسمت‌هایی از ایده خود را با شخص قابل اعتماد در میان بگذارید و از آنها نظر بپرسید و نظرهای آنان را یادداشت کنید این کار باعث پخته‌تر شدن ایده شما می‌شود. برای به واقعیت تبدیل کردن ایده، نگران نباشید و ترس را در خود وارد نکنید. کسانی هستند که برای خلاقیت و راه اندازی ایده‌های تازه بتوانند شما را یاری کنند فقط باید درست و سنجیده آنان را جویا شوید.

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟

در ابتدای کار نیازی به دفترکاری ندارید، می‌توانید انجام کارهایتان را برون سپاری کنید یا نیروهای خود را بصورت دورکاری استخدام کنید.

ندانستن عیب نیست، اما دانستن و عمل نکردن فرقی با خودکشی ندارد. اگر آگاهی لازم در مورد چیزی را ندارید شما به آموزش نیاز دارید به خاطر داشته باشید که دانستن بیشتر، دانستن و آگاهی بیشتری می آورد و هر چه بیشتر پیش بروید خواهید دانست که چقدر نمی‌دانید.

خیلی از ما انسان‌ها یک کاری را که شروع میکنیم نمی‌توانیم آن را به پایان برسانیم و در میان راه آن را رها میکنیم، علت این کارمان نداشتن نقشه ذهنی و نداشتن برنامه در کار است. اگر شما برنامه ریزی درست داشته باشید می‌توانید تمام کارهایتان را به پایان برسانید و از انجام آنها لذت ببرید.

حتما تا به حال شنیده‌اید که میگن چشم و دلت یکی باشه، خب اگر این مثال را بخواهیم به کسب و کار ربط بدهیم منظور آن این گونه می‌شود (با چشم خود کارها انجام بدهید و با دل خود تصمیم بگیرید) تا مشخص بشود که خروجی این کار چقدر با کیفیت است.

این کار شما باعث می‌شود همیشه عالی‌ترین کارها را ارائه دهید تا خودتان، کارفرما و مشتریانتان از شما کمال رضایت را داشته باشند.

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟

حرف آخر پاسخ به بهانه‌ها

اگر کسب و کارتان در اینترنت نباشد، بخش بزرگی از بازار را از دست خواهید داد؛ اگر دیگران به شما می‌گویند که این کار نتیجه‌ای نخواهد داد آنان در روزمرگی‌های خود مانده‌اند فقط می‌خواهند اعتماد به نفس شما را پایین بیاورند.

دست از مقایسه کردن بردارید هیچ‌وقت یک پرتقال را نمی‌شود درسته خورد باید کارهای بزرگ را به کارهای کوچک تبدیل کرد و بعد دست به اقدام زد تا بتوانید به ایده‌آل های زندگی خودتان دست پیدا کنید و موفق شوید.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: