bazarnews

کد خبر: ۹۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
گمیشان- مدیرعامل ایرانسل گفت: در گلستان ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه شبکه ارتباطی ایرانسل هزینه شده است.

بیژن عباسی آرند ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح دبیرستان ایرانسل در گمیشان اظهارکرد: سیل سال ۹۸ با خود مشکلات زیادی را فراهم کرد و اسم گمیشان و آق قلا هم تیتر اول رسانه ها شد.

مدیرعامل ایرانسل با بیان این که در سیل تلاش شد به مردم سیل زده کمک شود، افزود: جامعه ارتباطات کشور هم تلاش کرد تا ارتباط مردم را برقرار کنند و همکاران ما در آن منطقه شبانه روز بالی پایداری ارتباط تلاش می کردند.

وی بیان کرد: در شیوع کرونا هم زمانی که خدمات آنلاین مطرح شد زیرساخت ارتباطی کشور تمام ظرفیت خود را برای آموزش مجازی استفاده کرد.

عباسی آرند گفت: سیل گمیشان آسیب های فراوان به مدارس زد و همکاران مسئولیت اجتماعی ایرانسل تلاش کردند تا بتوانیم برای بازسازی و نوسازی مدارس اقدمی انجام دهیم.

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به افتتاح مدرسه در پل دختر و خوزستان که دیگر سیل بودند، افزود: امروز هم در سیمین شهر گمیشان این مدرسه افتتاح و به مردم منطقه تقدیم می شود.

وی توضیح داد: راز توسعه کشور، توسعه منابع انسانی است و بستر توسعه انسانی مدرسه و دانشگاه است و هرچه بتوانیم در توسعه زیرساخت آموزشی کار کنیم به تسریع روند توسعه کشور کمک کرده ایم.

عباسی آرند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در گلستان ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه شبکه ارتباطی ایرانسل هزینه شده است.

مدیرعامل ایرانسل بیان کرد: پوشش ارتباطی گلستان جزو پوشش های خوب کشور است و در استان های شمالی سعی کردیم تا زیرساخت های خوبی فراهم کنیم.

بازار/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: