bazarnews

کد خبر: ۹۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
یاسوج- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موانع دست و پاگیر سدراه تولید در کهگیلویه و بویراحمد برداشته می شود و در زمینه تشکیل تعاونی ها، ایجاد صندوق های خرد و متوسط و مهارت آموزی در مراکز فنی و حرفه ای استان حمایت های لازم انجام خواهد شد.

حجت الله عبدالملکی روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان مارگون اظهار داشت: به نمایندگی از دولت و رئیس جمهور برای اولین بار به شهرستان مارگون سفر می کنم و در این سفر یک روستا به نام آب سرداب سفلی انتخاب و مورد بازدید قرار گرفت.

وی ابراز داشت: بازدید از روستاهای مارگون نشان داد مشکلات فراوان بوده و برای ما خدمتگزاران مردم ،باعث شرمندگی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: سفرهای استانی فرصتی برای دولت در سطح استانی و محلی است که مردم و مسئولان مسائل و مشکلات را مطرح کنند و برای رفع مشکلات پیش روی مردم تصمیم گیری شود.

وی تاکید کرد که برخی مواقع با یک مصوبه ساده برخی از مشکلات مردم رفع می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: آیت الله رئیسیسفرهای استانی خود را  از مناطق محروم تر کشور آغاز کرده است و دولت مصمم به رفع مشکلات مردم است.

عبدالملکی گفت: باید اعتراف کنیم در هشت سال گذشته کارهایی که باید انجام می شد، اجرایی نشده اند و نیازمندی ها متراکم شده است.

وی تصریح کرد: دولت مصمم است هر طور که شده منابع مورد نیاز را تجمیع کند و تا جایی که می شود قدم های در خور شان مردم مناطق محروم کشور برداشته شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: امشب در جلسه دولت در یاسوج مسایل منطقه مارگون از جمله زیرساخت های آموزش و تلاش برای ایجاد ساختمان دانشگاه پیام نور و وضعیت مدارس کانکسی و کپری ارائه خواهد شد.

عبدالملکی افزود: ظرف هفت ماه آینده مرکز آموزشی فنی و حرفه ای در شهرستان مارگون احداث خواهد شد و مسئولان متولی مهارت های مورد نیاز منطقه را احصا کنند و در آن جا به جوانان آموزش داده شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وعده داد چنانچه بتوانید سرمایه گذارانی در شهرستان مارگون جذب کنید که با روش تامین مالی مبتنی بر قرار داد فعالیت کنند تامین اعتبارشان بصورت نامحدود با وزارت کار خواهد بود.

ایرنا/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: