bazarnews

کد خبر: ۹۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
رمزارز شیبا اینو، که مانند دوج‌کوین به عنوان سکه شوخی شناخته می‌شود، اخیرا جهش قابل توجهی تجربه کرده که باعث صعود آن به جایگاه یازدهم بزرگترین رمزارز‌ها از نظر ارزش بازار شده است و همزمان به عنوان یکی از محبوب‌ترین رمزارز‌ها در بین معامله‌گران تبدیل شده است.

به گزارش بازارنیوز: شیبا رمزارزی است که همچون دوج‌کوین با توجه به قیمت پایین آن با افزایش تقاضای معامله‌گران روبرو شده است. بر این اساس، شیبا اینو که یک رمزارز تقلیدی به شمار می‌رود، در حال حاضر به بالاترین سطح خود صعود کرده و یکی از بزرگترین ارز‌های دیجیتال از نظر ارزش بازار به شمار می‌رود.
بر اساس گزارش CoinGecko، سکه شیبا – که به نظر می‌رسد از دوج‌کوین الهام گرفته، در طول هفت روز گذشته جهش بیش از ۴۰ درصدی تجربه کرده است. این وب‌سایت در رتبه‌بندی خود، شیبا را در جایگاه یازدهم قرار داده است. همچنین این سایت اذعان داشت که قیمت توکن شیبا در طول سال گذشته ۴۵ میلیون درصد افزایش یافته است. طبق قیمت‌گذاری CoinGecko.com، این رمزارز در طول ۲۴ ساعت گذشته نیز ۵۰ درصد رشد کرده است.

به دنبال آن، پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا – که یکی از بزرگترین طرفداران دوج‌کوین است – در توییتی نوشت که هیچ سکه‌ای از شیبا ندارد، این رمزارز حدود ۱۰ درصد از بالاترین سطح خود کاهش یافت. لازم به ذکر است که توییت‌های ایلان ماسک اغلب بر بازار رمزارز‌ها تاثیر گذاشته است.

/اقتصاد آنلاین

برچسب ها: رمز ارز ، شیبا ، بیت کوین
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: