bazarnews

کد خبر: ۹۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
بازارنیوز خبر می‌دهد؛
مالباختگان پرونده رمز ارز جعلی کینگ مانی به دلیل کلاهبرداری‌های انجام شده از سوی شرکت بادران، در مقابل این شرکت تجمع کردند.

اختصاصی| تجمع مالباختگان رمز ارز جعلی کینگ مانی در مقابل شرکت بادران

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز عصر امروز (چهارشنبه ۳ آبان) مالباختگان شرکت «بادران» با تجمع در مقابل مرکز آموزشی این شرکت واقع در کیلومتر ۲۰ اتوبان فتح تهران،خواستگار رسیدگی فوری مقامات عالی رتبه کشور، به ویژه رئیس قوه قضاییه و فرماندهی کل نیروی انتظامی به پرونده کلاهبرداری چندین میلیاردی شرکت بادران شدند.

بر اساس گزارشات میدانی خبرنگار بازار نیوز، عمده مالباختگان حاضر در این تجمع از استان‌های مرکزی، همدان، گیلان و تهران بوده‌اند؛ این افراد مدعی هستند که قریب به چند سال است که درگیر این پرونده کلاهبرداری بوده اکا تاکنون نتیجه مطلوبی برای مالباختگان حاصل نشده است. 

میزان کلاهبری‌های انجام شده در مقادیر متفاوتی به وقوع پیوسته است. بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار بازارنیوز پایین ترین رقم کلاهبرداری انجام شده ۴۰۰ میلیون تومان بوده است است که توسط رمز ارز جعلی کینگ مانی و دیگر ابزار‌های فریب سرکت بادران انجام شده است.

اختصاصی| تجمع مالباختگان رمز ارز جعلی کینگ مانی در مقابل شرکت بادران
مالباختگان حاضر در این تجمع «شهره موسوی» مدیر عامل شرکت بادران و همسر وی «فریدون قربانیان» را از مهم ترین بانیان اصلی این کلاهبرداری چند میلیاردی می‌دانند.

 

بنا بر ادعای مالباختگان،شرکت بادران با استفاده از عرضه رمزارز جعلی «کینگ مانی»، «بن کارت» و «بوس کارت» اقدام به کلاهبرداری از این افراد کرده است.

این خبر تکمیل می‌شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: