bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
اختلال چهارروزه در روند توزیع سیلندر گاز سبب خشم و اعتراض شهروندان بندرلنگه‌ای شده است.

به گزارش بازارنیوز، در روز‌های گذشته خبری مبنی بر گران‌فروشی یک واحد تأسیسات مردمی سیلندر پرکنی و اعمال جریمه ۵۱۱ میلیون ریالی در بندرلنگه مخابره شد و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان از ارجاع موضوع به تعزیرات حکومتی خبر داد.
یا این حال به نظر می‌رسد که تاوان تنبیه فرد خاطی را امروز باید مردم بندرلنگه پرداخت کنند چراکه بنا بر اعلام منابع مردمی تأمین‌کننده‌ی گاز مایع در بندرکنگ اکنون توزیع این مایع حیاتی را متوقف کرده و مردم با مشکلات بزرگی روبرو شده‌اند.
یکی از شهروندان بندرلنگه در این رابطه به خبرنگار موج گفت: اکنون چهار روز است که سیلندر گاز در بندرلنگه و سایر روستا‌ها پیدا نمی‌شود و سؤال من از مسئولان استانی این است که به‌راستی چرا یک شرکت وقتی تخلف کرده، باید روند توزیع گاز در بندرلنگه مختل شود؟
وی ادامه داد: از مسئولان شهری و استانی تقاضا داریم نگذارند مردم از نعمت کپسول گاز خانگی محروم بمانند نه اینکه اصلاح قیمت به قرار گرفتن چوب لای چرخ امور مردم بیانجامد.
در این شرایط می‌طلبد تا سازمان‌های ذی‌ربط هر چه سریع‌تر با پذیرفتن وظایف خود به دنبال رفع مشکل شهروندان باشند.

گفتنی است فرمانداری بندرلنگه ضمن رد خبر نبود سیلندر گاز در این شهرستان، هر گونه شایعه در رابطه با این موضوع را تکذیب کرده است و از شهروندان خواست تا از نقاط مجاز سیلندر گاز را با قیمت مصوب دریافت کنند.

/موج هرمزگان

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: